حضور و غیاب

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 329

بنابراین باید در انتخاب شرکت میزبان (ارائه دهنده خدمات)، دقت کافی بعمل آمده و یک شرکت سرشناس و مورد اطمینان انتخاب شود. در ادامه این دستگاه ها اطلاعات را در حافظه ای ذخیره می کنند و در زمان های خاص گزارش گیری، از اطلاعات جمع آوری شده گزارش سازماندهی شده و کاملی ارائه می دهند. بسیاری از شرکت ها از سیستم های حضور و غیاب بیومتریک به سمت بکارگیری نرم افزارهای حضور و غیاب تحت وب حرکت می کنند. قابل اعتماد : اعتبار امنیت سیستم را ارتقا میدهد . سیستم حضور و غیاب اثر انگشت Biometrics کاملاً بی خطر است ، زیرا این محصول بی نظیر و همچنین بسیار قابل اعتماد است. جز لوازم پرمصرف محسوب می شود چرا که به علت ایجاد آلودگی های غیر قابل شست و شو، باید تعویض شود. توانایی تشخیص حالات روحی افراد پیشرفت بسیار بزرگی در حوزهی تشخیص چهره محسوب میشود. در غیر اینصورت اگر پرسنل در محدوده ای خارج از موظفی و اضافه کاری در سازمان حضور یابند، حضور فرد بیهوده کاری محسوب شده و تاثیری بر جریمه یا تشویق نخواهد داشت. بانک اطلاعاتی آن هم معمولا Sql Server است که بر روی کامپیوتر سرور نصب و نگهداری می شود. در ضمن برای نگهداری، به روز رسانی و رفع مشکلات احتمالی آن نیاز به کارشناس نرمافزار می باشد، اما نرمافزار ابری هیچگونه هزینه خرید و نگهداری ندارد و برای استفاده از آن، پرداخت اشتراک ماهانه یا سالانه کافی است.

حضور و غیاب وب یک نرمافزار محلی است که نرمافزار و دیتابیس آن در اختیار خریدار قرار می گیرد و امنیت اطلاعات آن به نحوه نگهداری و تمهیدات در نظر گرفته شده توسط مشتری بستگی دارد. این سیستم با شناسایی دستگاه های تلفن همراه که برنامه حضور و غیاب روی آنها نصب شده است به محض اینکه کارمندان در محدوده وای فای دفاتر کار قرار گیرند، شروع به کار می کند. 1. برای انگشت زدن، لطفا حتما این اصول را به خاطر داشته باشید تا هم در زمان صرفه جویی کنید و هم کیفیت کار را بالاتر ببرید. نکات زیر به شما کمک می کنند که چگونه انگشت بزنید و دقت کار را بالاتر ببرید. ساختار منعطف و ماژولار نرم افزار حضور غیاب کسرا با قابلیت شخصی سازی، این سیستم را برای کسب و کار با هر تعداد کارمند مناسب می سازد. بسیاری از سیستم های حضورغیاب به عنوان راه حل های مبتنی بر فضای ابری ارائه می شوند. این دستگاه کارت ساعت زنی تلفیقی از پردازنده قدرتمند جدید ، سنسور نوری نسل جدید سوپریما و الگوریتم شناسایی و تطبیق بهبود یافته اثرانگشت می باشد که کارایی بی همتایی را برای این دستگاه ارائه می دهد . برای قراردادن هرچه بهتر انگشت روی سنسور اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب، توصیه می شود که انگشت سبابه یا وسط خود را به دستگاه بشناسانید. با پیشرفت و توسعه نرمافزار های حضور و غیاب، بیشتر سازمانها و شرکتهای بزرگ به استفاده از نرمافزار های مبتنی بر وب روی آورده اند. نرمافزار افزار چند کاربره معمولا در شرکتهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی دیگر امکاناتی از که برای ورود و خروج پرسنل این دستگاه در اختیار قرار میدهد تعریف رمز عبور برای پرسنل است که پرسنل با رمز عبور تردد خود را به ثبت برسانند. در اختیار داشتن اثر انگشت فردی در این مقام، به معنی داشتن توان پرتاب هزاران موشک خواهد بود! این موضوع نشان می دهد که فردی که در حال حاضر دوربین تصویر آن را ثبت می کند، فرد آشنایی نیست و این ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. تقریبا تمام نرمافزار های وب قابلیت ایجاد تغییرات را دارند. دسترسی به نرمافزار تحت وب توسط مرورگرهای وب و از طریق اینترنت و یا شبکه های محلی(Local) امکانپذیر است و سیستم حضور و غیاب، هم داخل شرکت و هم خارج از شرکت در دسترس است. دسترسی به نرمافزار ابری فقط از طریق اینترنت میسر است و در صورت دسترسی داشتن به اینترنت، هر کارمندی (بسته به سطح دسترسی مجاز تعریف شده) در هر مکان و زمان به سامانه حضور و غیاب دسترسی دارد. قابلیت چیدن خودکار لیبل ها در صفحه به صورت سطر و ستون . در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. در صفحه نمایش ۵ اینچی و لمسی، از رابط کاربری بسیار ساده ای مشابه با سیستم عامل اندروید استفاده شده است. بعضی از مدل های این سیستم دارای قابلیت حضور و غیاب و گزارش گیری می باشند. که برای فرمان دادن به قفل های برقی در صورت تشخیص صلاحیت فرد استفاده می شود.



     
  • چاپ انواع بارکد


  •  
  • یکپارچگی اطلاعات بین انبار و فروش


  •  
  • ارائه قیمت انواع دستگاه حضور و غیاب


  •  
  • انتقال مرخصی به سال بعد


  •  

 

 

ورود به سرويس هر دانش آموز با ورود به سرويس مدرسه و sms خروج دانش آموز ازسرويس به هنگام خروج به صورت اتوماتيک و هوشمند براي موبايل اولياء کاملاً اتوماتيک و هوشمند ارسال مي گردد. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ گیت های تردد هوشمند دارای تجهیزاتی بسیار پیشرفته از قبیل حسگرهای قوی، کنترلرهای اکسس کنترل، بردهای الکترونیکی، نمایشگر و … می باشند. … ورود و خروج کارمندان با استفاده از TA300 ثبت. ترددهای ثبت شده در دستگاه حضور و غیاب، در نهایت به نرمافزار حضور و غیاب انتقال یافته و پس از پردازش و اصلاحات لازم، گزارش گیری انجام می گیرد. با استفاده از نرمافزار حضور و غیاب، دیگر شاهد خطاهای زیاد، تقلب و محاسبات غلط رایج در ثبت تردد دستی نخواهیم بود.


برچسب‌ها :

يکشنبه 31 / 1 / 1399 - 12:46 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 317

 

در نهایت در سامانه سما خلاصه کارکرد بصورت نموداری نمایش داده می شود که باعث درک بصری هر چه بیشتر کاربر از گزارش مربوطه می باشد. در نهایت پس از چندماه افت و خیز شدید قیمت ­ها، در نزدیکی نوروز ۹۸ قیمت ارز تقریبا در یک کانال ثابت قرار گرفت؛ البته کانالی بسیار بالاتر از قیمت های قبلی! برخی از لپتاپها دارای یک شکاف کوچک بر روی بدنه، واقع در نزدیکی صفحه کلید هستند. زمانی که این عوامل با هم در نظر گرفته می­ شوند، مشخص است که استفاده از سیستم کارت یا کلید بسیار هزینه­ بر است. این دستگاه ها در مقایسه با روش های سنتی همچون استفاده از نیروی انسانی، درصد خطای بسیار پایینی دارند. اگرچه، هزینه تعمیر و نگهداری این قبیل دستگاه ها در مقایسه با دیگر سیستم های رایج بسیار پایین تر است. در سازمان های متوسط و بزرگ، اهمیت کنترل تردد و اتوماسیون سیستم حضور و غیاب بسیار بالاست.

 

الگوریتم های تصویر برداری در دستگاههای مختلف با هم متفاوت است. دستگاه حضور و غیاب مدل S-38788 یک دستگاه مجهز به کارت زنی و اثر انگشت است که توانایی شناسایی چهره را هم دارا میباشد و الگوریتم ساخت آن طوری است که این دستگاه کنترل تردد ساده نیز محسوب می شود. به طوری که امکان اسکن هم زمان هردو چشم را دارد و هم چنین امکان شناسایی و تشخیص چهره را دارد. سیستم حضور و غیاب S-38788 دستگاهی است که با اسکن اسکلت بندی صورت و کد گذاری فاصله نقاط مختلف صورت در کمتر از ۱ ثانیه کار شناسایی چهره را انجام میدهد. در یک روش یک تصویر کامل و یک جا از چهره، بدون مشخص کردن نقاط ویژه تهیه شده و مورد پردازش قرار می گیرد. شناسايی و تطبيق كاربران با استفاده از فناوری تشخيص چهره، اثر انگشت، كلمه عبور يا تركيبی از اين روشها از ويژگيهای منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-630 می باشد. شناسايی و تطبيق كاربران با استفاده از فناوری تشخيص چهره، اثر انگشت، كلمه عبور يا تركيبی از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-950 می باشد. مدلهای جدید این دستگاه ها قابلیت تایید هویت افراد را به روش های مختلف از جمله اسکن چهره، اسکن اثر انگشت، اسکن کف دست، کارت شناسایی، رمز عبور و یا ترکیبی از این موارد را دارا می باشد.



     
  • جلوگیری از ثبت تکراری چهره


  •  
  • بهای تمامشده حقالعملکاریها را محاسبه کنید


  •  
  • 2 - کلیه ترددها ثبت و مانیتور می شوند


  •  
  • محاسبه اضافه کاری بعد از وقت و اول وقت


  •  
  • 13- حرکت در مسیر قانونی


  •  

 

 

کنترل ورود و خروج ها در هر سازمان و شرکتی به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مدیران در هر سازمانی می باشد که با استفاده از این راهکار مشکل بسیاری از سازمان ها حل می گردد. با مقایسه ی این روش با روش PCA متداول, مشخص می شود که این روش با وجود تغییرات زیادی در جهت تابش نور وحالت چهره, نرخ بازشناسی بیشتری نسبت به PCA دارد. جهت استفاده از خدمات ویژه و دانلود فایل ها لازم است در جامعه اکسل ایرانیان عضویت داشته باشید. چندمنظوره بودن، نصب آسان، هماهنگ بودن با انواع گیت ها و درب های پارکینگی، کیفیت مطلوب، قیمت ارزان، گارانتی۲۴ ماهه، امکان تعمیر در ایران از جمله مزیت های این دستگاه است. از سوی دیگر دستگاه حضورغیاب و گیت کنترل تردد، بدون وجود نرم افزارهای مدیریت باشگاه، عمل نمی کنند. دستگاه حضور و غیاب محصولات --گیت کنترل تردد --دستگاه حضور و غیاب --گیت ضد انتحاری --گیت فلزیاب --دستگاه کنترل دسترسی --دستگاه گشت و نگهبانی --دستگیره الکترونیکی --کنترل تردد سازمانی -- قفل الکترونیکی (باشگاهی ، استخری) --قفل برقی ( شفتی ، مگنتی ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسی خروجی (Push Button) --کارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتی --راهبند نرم افزارها --اتوماسیون شهر بازی --اتوماسیون حضور و غیاب --اتوماسیون تغذیه --اتوماسیون مجموعه ورزشی --اتوماسیون خوابگاه دانشجویی --اتوماسیون پارکینگ --اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع --اتوماسیون مدارس هوشمند --اتوماسیون حقوق و دستمزد --اتوماسیون میز خدمت --سیستم مدیریت صندوق امانات --اتوماسیون جامع کنترل تردد ورزشی راهکارها --سیستم جامع کنترل دسترسی --راهکارهای کنترل دسترسی --راهکار های شهربازی --راهکارهای RFID --راهکار های بیومتریک --کارت هوشمند بیومتریک پشتیبانی --ارسال درخواست پشتیبانی --ثبت نام در کلاس های آموزشی --نرم افزار حضور و غیاب رایگان --دانلود نرم افزار ریموت فرادسک راهنما --خرید دستگاه حضور و غیاب --قیمت دستگاه حضور و غیاب --دستگاه حضور وغیاب چیست ؟

نظر خریداران ساعت هوشمند مدل A1 چیست؟ در واقع استفاده از دستگاه ساعت زنی خود باعث کاهش هزینه های بسیاری در سازمان می­ شود که اگر به دقت محاسبه شوند، مشخص می ­شود که صرف هزینه برای خرید دستگاه بسیار مقرون به صرفه تر است. این روش بسیار بهتر از روش کارت کشیدن می باشد. البته این روش دقت خیلی بالایی ندارد، به دلیل اینکه چهره ها کاملا منحصر به فرد نیستند و گاه اتفاق می افتد که دو نفر (مخصوصا دوقلوها) از نظر مختصات کلی چهره با هم مشابهند. به معنای واقعی کلمه، دستگاه های کنترل تردد جزء جدانشدنی سازمان ها هستند. كلمه بیومتریك از كلمه یونانی Bios به معنای زندگی و كلمه Metrikos به معنای اندازهگیری تشكیل شده است. یکی از دلایل مهم، محدودیت های مختلف اعمال شده از سوی دولت در خصوص واردات است. ساخت و فروش انواع تجهیزات و کانتر کیوسکهای اتومات و نیمه اتومات دستگاه و تجهیزات فست فود و فن فود در ایران.


برچسب‌ها :

چهارشنبه 27 / 1 / 1399 - 1:41 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 322

بنجاق : همکار محترم ؛ سلام و عرض ادب و احترام - سردفتر هم ذیل ثبت سند را امضاء می نمود ! بنام خدا با عرض سلام خدمت آقاي جمشيدي خسته نباشيد.اينجانب جلال عالم دفتريار اول و اصيل دفترخانه 19 اردبيل و عضو هيئت مديره كانون استان اردبيل سوالي از جنابعالي داشتم.آيا با وجود دستگاههاي اسكنر اثر انگشت ديگر دفاتر اسناد رسمي دغدغه اي از نظر احراز هويت خواهند داشت يا نه و ارباب رجوعي در دو دفترخانه متفاوت سند تنظيم كند اثر انگشت ايشان در هر دفترخانه تطبيق داده مي شود تا در صورت مراجعه جاعلين يا كسان ديگري بجاي ذينفع سيستم به سردفتر هشدار بدهد تا از تنظيم سند جلوگيري شود و اگر جواب منفي باشد پس سيستم زياد در اين مورد جوابگو نخواهد بود و خطا و اشتباه و جعل ادامه مي يابد.نظر جنابعالي در اين مورد چيست؟ بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - و خیر مقدم و تبریک ولادت امیرالمومنین (ع) - بله در کارگروه مطرح شده است و نمونه هایی از این اسکنرها ارائه شده است !

بنجاق : همکار خوبم ؛ سلام . بنجاق : حضرت استاد ؛ جناب آقای طباطبایی ؛ سلام و عرض ادب و احترام - مقدم شما را در بنچاق گرامی می دارم و از عنایت خاصه ی حضرتعالی به بنچاق و اهالی آن ، بی نهایت سپاسگزارم . یکی از مهم ترین مزیت های اتوماسیون حضور و غیاب گزارشگیری است. این دسته از داوطلبان تنها اجازه دارند برخی از مباحث خاص را حذف و نخوانند اما حتما مباحث تست خیز و مهم یک درس را باید بخوانند . از سوی دیگر پس از برنزه شدن با روش های فوق، پوست به شدت خشک و آسیب پذیر است به همین دلیل تاباندن اشعه لیزر بر روی پوست خشک و آسیب دیده منطقی نمی باشد. بدین معنی که شما انگشت خود را بر روی سنسور قرار داده و دستگاه پستی و بلندیهای پوست شما را به صورت دو بعدی اسکن میکند، بدون اینکه نیاز به حرکت دست روی حسگر باشد. اگر شما هم به تازگی تصمیم گرفتهاید سیستم حضور غیابی برای سازمان خود تهیه کنید در ادامهی این مقاله با ما همراه باشید. سلام و ارادت و با ارزوی سال پر خیر و برکت برای جنابعالی و همه ایرانیان.

نکته ی کلیدی و مشترک در همه ی آنچه گفته شد، نیازهای مجموعه است. بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام علیکم - در این خصوص مطلب مشخصی گفته نشده است ! بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - خیر ، منظورم این بود که دوران پایلوت در چند دفترخانه تمام شد و ما کماکان اثر انگشت می گیریم . لایة نازک بافتی به نام پردة بکارت که در خود یک یا چند سوراخ دارد خروجی واژن را به طور نسبی میپوشاند. برای تنظیم خروجی مد نظر خود باید در گوشی و درقسمت تماس بلندگو و میکروفون خروجی خود را انتخاب کنید . و در خاتمه ، مثل همیشه پیام حضرتعالی سرشار از اشارات بدیع بود که توجه خاص به وضعیت افراد از نظر بانداژ و گچ گرفتگی دست و انگشتان از مصادیق آن می باشد . می دانیم که اخذ شناسه ی یکتا ، مقدمه ی امضاء گرفتن سند است و دفترخانه چرا باید ساعت 8 شب و یا روز تعطیل از مردم امضاء بگیرد ؟ 2- ثبت رکورد ورود و خروج افراد در دستگاه حضور و غیاب … نمایندگی فروش و پشتیبانی دستگاه های حضور و غیاب و ساعت زن جهانگستر, علم و صنعت, غدیر, ارگ و .

  • گزینه Set Up Face ID را انتخاب نمایید
  • انتخاب ستون گزارش در صفحه اصلی
  • آنچه شما می دانید
  • ارسال براي تمامي نقاط کشور امکان پذير مي باشد
  • تعریف چندین بازه شبکاري براي هر گروه کاري بصورت مجزا
  • 5000 کارت

توجه داشته باشید گرفتن معتمد و معرف ، حکم قانون است و با ثبت آنی تغییری در آن به وجود نمی آید . به دلیل فناوری بسیار پیشرفته در آن، قیمت آن نیز از دو روش قبلی گران تر است. جناب جمشیدی سلام نخست از وقتی که جهت اطلاع رسانی به همکاران میگذاریدسپاسگزارم از برخی کارشناسان فن اوری سازمان نقل شده که زمانی هم که تمام دفاتر مکلف به اخذ اثر انگشت شوند باز هم سامانه تطابقی با اثار انگشتان قبلی انجام نمیدهد و این اثر انگشت صرفا جهت روز مبادا و استعلام مراجع قضایی بایگانی میشودایا چنین خبری صحت دارد؟ • یک دستگاه کارتخوان جهت تفکیک ثبت ورود و خروج … امکان تعریف گروههای مختلف و تعریف تعرفه قیمت جداگانه و یا رایگان به صورت متفاوت برای هر گروه. بدون داشتن داده های ثبت زمان واقعی از طریق ابزارهایی مانند نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب چگونه مدیریت می تواند کارمندان منظم خود را تشخیص دهد؟ … قیمت:4,950,000 ریال … دستگاه علف زن “داس” موتوری 4 کاره از چند بخش موتور ، میل یا لوله واسط ، دسته یا نگهدارنده ، تیغه یا نخ ،. چند سوال داشتم اگر میسر بود لطفا پاسخ بفرمایید . با سلام و درود و آرزوی قبولی طاعات و نماز و روزه شما- در پاسخ یکی از همکاران فرمودید دفاتر پایلوت اجازه معرفی نوع اسکنر را ندارند ممکنه بفرمایید حدود قیمت اون چقدره؟ پشتیبانی نسخه رایگان از طریق تلگرام با آیدی OmidDehghani@ امکان پذیر است.


برچسب‌ها :

سه شنبه 26 / 1 / 1399 - 5:17 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 306

در این شیوه مشخصات فیزیکی صورت مانند مکان چشم، بینی، لب، … و ارتباط بین آنها را تحلیل می کنند. البته گاهی اوقات در برخی سازمانها و نهادها مانند ارگانهای نظامی، به دلایل امنیتی تمایلی به استفاده از دستگاههای بایومتریک وجود ندارند و صرفا ملاک آنها قیمت مناسب دستگاه حضور و غیاب نیست. دستگاه انتخاب شده باید ویژگی هایی مثل ردیابی جغرافیایی، نظارت بر اضافه کاری و قابلیت خروجی گرفتن گزارش به فرمت هایی مانند اکسل، PDF و Word را داشته باشد. این نوع ساعت حضور و غیاب با اسکن اثر انگشت و یا سایر اعضای بدن افراد (مانند چشم یا صدای فرد) اقدام به ثبت اطلاعات می­ کنند. این تکنولوژی که به طور خاص توسط شرکت داهوا تولید می شود، آن را از سایر دوربین ها متمایز می سازد. از آنجا که سیم کشی دوربین های HDCVI بر بستر آنالوگ می باشد، می توانید کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب تر در اختیار داشته باشید. در نظر داشته باشید که استفاده از دوربین های HDCVI تنها با DVR های مربوط به خود آن و از همین برند قابل استفاده هستند.

  • دوربین مدار بسته Nest Hello
  • چاپ لیبل وزن از ترازو
  • محاسبه دقیق کارکرد پرسنل
  • صفحه نمايش لمسي و گرافیکی تمام رنگی 5.7inch VGA Color-Touch-screen

 

دوربین مداربسته HDCVI داهوا، فینالیست جایزه GTI آلمان، رقیب مستقیم دوربین های AHD و Turbo HD می باشد. طول عمر طولانی دستگاه بدلیل عدم تماس مستقیم با کاربر که احتمال آسيب رساني به آن را نیز به صفر مي رسد. که حدود ۵۰ درصد از آنها به درستی شناسایی شدند که با توجه به اینکه از هر فرد تنها یک عکس برای تمرین به سیستم داده شده بود, قابل قبول به نظر می رسد. با این نرم افزار حقوق و دستمزد کارکنان بسادگی محاسبه میشود و شما کاملا از ساعات کار کارکنان ، مرخصی ها ،تاخیر ها،و غیبت های آنها آگاه خواهید بود. پل اکمن، بر خلاف داروین در جستجوی شباهتهای حالات چهره میان انسان و جانداران دیگر نبود؛ بلکه علاقه داشت مطمئن شود که علائم چهره، غریزی هستند و ما به صورت ژنتیکی برای آنها کدگذاری شدهایم. الگوریتم پیشنهادی Viola - Jones می توانست چهره رو در درون یک تصویر ۳۸۴×۲۸۸ با صرف زمانی معادل ۰٫۰۶۷ ثانیه تشخیص بدهد.

 

در این پست سه مقاله در زمینه تشخیص چهره را در قالب یک فایل برای دانلود قرار داده ایم،در هر مقاله بصورت جداگانه یکی از الگوریتم های تشخیص چهره مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله، یک رویکرد مبتنی بر الگوریتم ژنتیک (GA) برای تشخیص چهره ارائه شده است. در ادبیات تشخیص چهره، مفهومی مرتبط وجود دارد که از آن به عنوان مکانیابی چهره یاد میکنیم. همچنین شما می توانید به روز ترین لیست قیمت داهوا را نیز از کارشناسان ما دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در کرج با ما تماس بگیرید. تمامی حقوق نرم افزار حضور و غیاب کارا وب متعلق به شرکت دانش بنیان کارا دوهزار می باشد. در این صفحه میخواهیم در خصوص شناخت بهترین دستگاه حضور و غیاب شرکت مهرپردازش اطلاعاتی را در اختیار مشتریان - همکاران عزیز قرار دهیم.

دستگاه RF620 جزء دستگاه هایی است که همیشه از طرف جهان گستر به مشتریان پیشنهاد می شود. این انسانی که شما از لزوم تربیت او صحبت میکنید چهکسی است؟ شما یک فرمولی نوشتین برای محاسبه ساعات . نکته: برای تنظیمات ذیل، شما میتوانید این پنجره را ببندید و به صفحه اصلی نرم افزار بروید. اگر تعداد پرسنل شما کم است و دارای محیط کاری اداری هستید و امکان مدیریت ورود و خروج کارکنان آسان است، کارتخوان و یا سنسور اثر انگشت گزینه به صرفه و مناسبی است و جوابگوی کارتان خواهد بود. اتوماسیون حضور غياب فرزان کارت آسیا موجب مي شود که نظارت ومديريت پرسنل به خوبی اجرا شده و از کم کاري هاي احتمالي کاسته شود. کنترل نامحسوس و ایجاد امنیت در بانک ها ، فروشگاه ها ، فرودگاه ها و یا نظایر اینها یکی دیگر از کاربردهای ارزشمند شناسایی چهره است. تردد این افراد دربرگیرنده دو بخش کلی ثبت و کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر و قابلیت تخلیه اطلاعات از طریق USB، از دیگر امکانات این دستگاه می باشد و دسترسی به اطلاعات موجود در دستگاه و تخلیه ترددهای ثبت شده را به آسانی میسر می سازد.

 

گسترش استفاده از فنآوري رايانهاي اين امكان را ايجاد نموده است كه امروزه شركتها و موسسات بتوانند با سهولت و توام با صرفه اقتصادي از سيستمهاي مكانيزه اداري بهرهگيري نمايند . آیا یک جامعه پیشرفته یعنی تنها برخی از افراد جامعه بتوانند نخبه بشوند حتی اگر بسیاری از کسانی که میتوانستند نخبه بشوند در این فرایند از بین بروند؟ در اين سایت مفاهيم جديدی از حضور و غياب برای اولين بار ارائه گرديده است. Size: بیشینه ممکن برای اندازه شیء است. در هنگام تلاش برای پیاده سازی یک سیستم جدید، ممکن است با مقاومت اولیه کارکنان مواجه شوید. مصرف بیش از حد این گیاه ممکن است سبب بروز سرگیجه، سردرد، ناراحتی معده، تهوع، خارش و راش پوستی شود. زنان باردار و افرادی که داروهای دارای بروموکریپتین و دوپامین مصرف میکنند، نباید گیاه پنجانگشت را به هر شکلی استفاده کنند. دستگاههای حضور و غیاب کارتی، برای سازمانهایی که دارای چندین هزار نفر کارمند هستند و تمایل دارند در کمترین زمان، تردد این حجم از کارمندان خود را ثبت کنند؛ بهترین گزینه به شمار میآیند. کنترل حضور و غیاب کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. اگر ادعا کنیم این حجم از آزادی عمل در دستگاهی در رده ی کنترل تردد ها بی نظیر است زیادروی نکرده ایم . این فناوری به شناسایی مجرمها و قربانیها کمک میکند، برای مثال میتوان به پلیس ولز جنوبی در بریتانیا اشاره کرد که سال گذشته از این فناوری استفاده کرد.

 


برچسب‌ها :

سه شنبه 26 / 1 / 1399 - 4:26 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 289

سابقه این شرکت چندان طولانی نیست و اولین محصول آنها در سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شد. البته اطلاعات دقیق و کامل این محصول را میتوانید از بخش محصولات ما مطالعه کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید. در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید. اطلاعات دقیقتر و تخصصیتر مربوط به این دستگاه را میتوانید در بخش محصولات ما دنبال کنید. در دستگاههای مربوط به برند برند Integrated Biometrics خبری از تکنولوژیهای سنتی نوری و سیلیکونی نیست و به جای آن از یک روش جایگزینی IB استفاده میکند. دستگاههای مربوط به برند Lumidigm برای اعتبار سنجی مشتریان بانک در دستگاههای خودپرداز، جلوگیری از تقلب بلیط در محلهای تفریحی، تضمین مرزهای بین المللی، اطمینان از خرید محصولات و خدمات عمومی به گیرندگان منتخب مناسب هستند. اگر یک برند توانسته باشد که الگوریتم مناسبی برای دستگاه خود تعریف کند و از سیستم ورودی و خروجی مناسبی استفاده کرده باشد، بدون شک در بین برندهای معتبر سیستم حضور غیاب قرار میگیرد.

یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تعریف شیفت روزانه عادی به ساده ترین شکل است، به گونه ای که کافیست مدیر شیفت دلخواه روزانه عادی خود را تعریف و به تقویم دلخواه خود اختصاص دهد. آنها شما را در انتخاب مناسبترین دستگاه با کمترین قیمت راهنمایی خواهند کرد, سپس لیست تجهیزات و نرم افزار های مورد نیاز شما به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور ارائه خواهد شد . سپس با دکتر صحبت می کنید تا در صورت وجود بیماری خاص و یا حساسیت، مشکلی برای شما پیش نیاید. از مهمترین ویژگیهای این دستگاه میتوان به قابلیت ذخیره سازی ۲۰۰۰ اثر انگشت و ۱۵۰۰ چهره اشاره کرد که میتواند آنها را برای محیطهایی با حداقل نور و با کمک تجهیزات مادون قرمز انجام دهد. قیمت … قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب رومیزی و دیواری اثر انگشتی و رمز عبور. ساعت حضور و غیاب Virdi نوع شناسایی را از سمت سرور میگیرد؛ به همین دلیل در شناسایی اثر انگشت با تعداد زیاد سرعت بهتری نسبت به دستگاه حضور و غیاب Suprema دارند. ما در این مقاله سعی میکنیم مقایسه ای را بین دو نوع از معروفترین ساعت حضور و غیاب انجام دهیم؛ از قابلیتها و ویژگیهای آنها بگوییم تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و دستگاه مناسب سازمان خود را پیدا کنید.

همچنین پیشنهاد می شود همیشه پس از استحمام عادت به استفاده از لوسیون داشته باشید تا جلوی خشکی پوست را بگیرید. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت وموجودی دستگاه حضور و غیاب پردازش تردد با ما تماس بگیرید. از آنجا که وظیفه ما شناسایی مناسب چهره بوده است، میخواهیم نرخ تشخیص منفی نادرست، یعنی موادی که شامل چهره بودهاند، اما چنین شناسایی نشدهاند را کاهش دهیم. گرادیانها عموماً در بخشهای لبه و گوشه، مقادیر بالایی دارند و بدین ترتیب به ما امکان میدهند که آن نواحی را تشخیص دهیم. از یک دوربین 3.1 مگاپیکسلی برای گرفتن و اسکن تصاویر در این دستگاه استفاده شده که به نوعی آن را به یک دستگاه پیشرفته تبدیل کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۸ موفق به تولید دستگاههای شناسایی اثر انگشت به صورت تجاری شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه اسکن اثر انگشت و تشخیص هویت است.

  • امکان تعریف تعطیلات داخلی و رسمی برای شما وجود دارد
  • قابليت عمليات كنترلي وحفاظتي
  • 1-ایجاد و حفظ نظم و انضباط در سازمان
  • امکان مشاهده کاردکس مرخصی و مانده مرخصی
  • عملكرد دستگاه
  • خوشحال بودن (Joy)
  • امکان محاسبه تاخیر، تعجیل، اضافه کاری و شناوری

با وجود این که برند Integrated Biometrics در بین برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در ایران و جهان شناخته میشود، یکی از جدیدترین شرکتهای این حوزه نیز هست که در سال ۲۰۰۲ در منطقه اسپارتانبورگ احداث شد. این شرکت به عنوان ارائه دهنده سنسورهای اثر انگشت به صنایع و مشتریان مختلف است که کمپانیهای مختلف شامل سخت افزارها، پیمانکاران آژانسهای دولتی، تأمین کنندگان پایگاههای داده و تولیدکنندگان لباسهای تجاری از محصولات این برند استفاده میکنند. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 دارای صفحه کلید لمسی می باشد. ماژول هایی که می تواند در یک دستگاه حضور و غیاب به کار برده شده باشد عبارتند از ماژول بی سیم، ماژول اکسس کنترل، دوربین داخلی، صفحه لمسی و …. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 یکی از دستگاههای مجهز به صفحه کاملاً لمسی ۵ اینچی است که از سیستم اندروید بهره برده و قابلیت نصب بر روی سیستمهای مختلف را دارد. با برخورداری از این نرم افزار پیش از ورود به هرکدام از اپلیکیشنهای نصب شده روی گوشی باید تشخیص چهره انجام شود.


برچسب‌ها :

سه شنبه 26 / 1 / 1399 - 3:33 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 286

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب به شما کمک کرده باشد. این روزها استفاده از دستگاه حضور و غیاب در سازمان ها اجتناب ناپذیر است. با وجود این ساعت هوشمند مدل A1 معایبی دارد که شاید بتوان از مهمترین این عیب ها، سنسور گام شمار ضعیف را نام برد. به کمک این نرم افزار همچنین می توان کسری ها، دریافتی ها، باز پرداخت اضافه کاری را مدیریت و گزارش حقوق و دستمزد را اجرا کرد. دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد. برخی از کاربران اشاره داشته اند که سنسور گام شمار این ساعت هوشمند خیلی دقیق نمی باشد. به این صورت که تعداد گام ها ، وضعیت خواب ، تمرین ها و… را می تواند به شما ارئه دهد. این چراغ قوه می تواند در موقعیت های مختلفی که نور کافی در محیط وجود ندارد برای کودک کار ساز باشد و از ترس کودک جلوگیری نماید.

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این ساعت چراغ قوه آن می باشد که در قسمت کناری ساعت قرار گرفته است. همان طور که از نام سربرگ مشخص است نمای ظاهری پنل را می توان از این بخش شخصی سازی کرد و مطابق سلیقه کاربر آن را تنظیم نمود. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این ردیاب کودک نسبت به دیگر رقبا ، مجهز بودن به دوربین است. از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) می توان به امکان تنظیم اوقاتی با عنوان “مزاحم نشوید” اشاره کرد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای دکمه ای با عنوان SOS می باشد. از دیگر قابلیت های ساعت هومشند فیدو گجت ( ردیاب کودک ) ، امکان برقراری تماس صوتی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty دارای گارانتی ویژه ۶ ماهه مینی بیاب بوده و با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش مادام العمر مینی بیاب بهره مند شوید. وب سایت تجاری پل کالا به عنوان مرکز رسمی خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه اصل و نمایندگی فروش برند های اصلی ساعت مچی مفتخر است که در خدمت شماست. تصور کنید با ساعت هوشمند جدید خود که بسیار به ساعت های هوشمند شرکت اپل شباهت دارد در حال پیاده روی هستید و به راحتی می توانید در هر لحظه تعداد قدم های برداشته شده خود را مشاهده کنید.

در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. استفاده از مواد مصنوعی و روش جراحی دو روش مختلف پنهان سازی برای تغییر مشخصه ی چهره هستند. علاوه بر طراحی شیک و زیبا با مدل صفحه مدور، ویژگی که مدل WATCH 4 را محبوب کرده است «Watch Face»های مختلف بر روی ساعت بوده که بالمس صفحه نمایش میتوانید آن را تعویض کنید. البته اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید نیز می توانید از این ساعت مدل A1 استفاده کنید اما کاربرد آن به برقراری تماس و مشاهده مخاطبین محدود می شود. در این حین زنگ هشداری به شما فرا رسیدن زمان ارسال یک پیامک را یادآوری می کند و شما به سرعت با کمک ساعت هوشمند خود این کار را انجام می دهید.

  • هزینهی خدمات در محل و پشتیبانی فنی
  • نمودار حرارتی چهره
  • قابلیت ذخیره سازی 2000 چهره
  • دارای رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۳۵۶
  • نشان دادن رطوبت اوليه گندم ( بصورت درصد )
  • "How Fertilization Happens." What To Expect. N.p., n.d. Web. 5 Feb. 2017

بسیاری از کاربران از میزان زمان نگه داری شارژ توسط این ساعت هوشمند گله داشته اند و می گفتند که شارژ آن به سرعت به پایان می رسد. این ساعت دارای ابعاد 43.5 x 40.0 x 9.8 میلیمتر بوده و وزن آن در حدود 75 گرم می باشد که کاملا خوب ارزیابی می شود و وزن زیادی را به مچ دست شما تحمیل نمی کند. برندهای مختلف زیادی برای دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد که بهترین آن ها Virdi ، Nitgen ، ZKteco ، Pegasus ، Suprema می باشند. همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. در ابتدا از این فناوری در گوشی های این کمپانی استفاده می شد تا کاربران بتوانند محتوای نوتیفیکیشن های دریافتی خود را در زمان قفل بودن صفحه ی نمایش دستگاه خود مشاهده نمایند.

ساعت هوشمند (Smartwatch)، ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ، قابلیت انجام و پردازش برخی موارد دیگر را دارند. مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری می باشد. طیف باند مربوط به مادون قرمز انعکاسی مزایایی را برای حل مشکلات ردیابی چهره به همراه دارد. سیستم تشخیص چهره جای گذرنامه را میگیرد مقامات فرودگاه "دالس"، در یک طرح آزمایشی، به جای بررسی گذرنامه، از سیستم تشخیص چهره استفاده کردند. سیمانی ، بلوک سبک پوکه ای ، بلوک لیکا و بلوک طرح لیکا زیر قیمت بازار . نکته ای که در اینجا مهم است این است که شما به عنوان شارژ اولیه حتما می بایست ۸ تا ۱۰ ساعت مداوم آن را به شارژ بزنید و سپس شروع به استفاده از آن نمایید. یکی از قابلیتهای مهم ساعت هوشمند سیم کارت خور پشتیبانی آن از سیمکارت و اینترنت ۳G است. سلام ساعت سیم کارت خور حداکثر 300 بهتریناش چیه؟

درست است که سرعت اینترنت 2G زیاد چنگی به دل نمی زند اما دقت داشته باشید که اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار اصلا از درگاه سیم کارت پشتیبانی نمی کنند! این امکان با توجه به سیم کارتی که در این ساعت قرار می گیرد ممکن شده است. علاوه بر این کاربران از صفحه لمسی این ساعت بسیار راضی بوده اند. علاوه بر همه این ها این ساعت هوشمند یک ساعت سلامتی هم می باشد. همچنین این ساعت هوشمند با سیستم عامل بلک بری نیز سازگار می باشد. برخی از خریداران گفته اند که حتی این ساعت هوشمند توانایی نگه داری شارژ تا ۱ روز کامل را نیز دارد. مورد بعدی که می توان در اینجا به آن اشاره کرد باتری این ساعت و میزان نگه داری شارژ آن می باشد. از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. سازمانهای بزرگی که تعداد زیادی پرسنل دارند و مجبورند عملیات حضور و غیاب پرسنل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند؛ هنوز هم ناچارند از دستگاههای حضور و غیاب کارتی استفاده کنند.


برچسب‌ها :

يکشنبه 24 / 1 / 1399 - 11:24 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 277

هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب تعداد پرسنل شرکت و نیز گنجایش حافظه دستگاه و همچنین نحوه تخلیه (خواندن) ترددها را بررسی کنید. به منظور انتقال اطلاعات در این حالت دستگاه از طریق کابل شبکه (Lan / Wireless Lan) به سرور و یا کامپیوتر به صورت موقت متصل می شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخلیه می شود. ۸️⃣ در صورت فسق یا خاتمه قرارداد کار یا بازنشستگی و از کارافتادگی کلی یا تعطیلی کارگاه، مطالبات مربوط به مدت استحقاقی کارگر به وی و در صورت فوت او به ورثه او پرداخت می شود. سورس کد و قسمتی از تکه کد مربوط بصورت زیر می باشد. این اقبال شرکت ها به سمت سیستم های مبتنی بر اثر انگشت به خاطر اشتباهاتی است که در سیستم های مبتنی بر پین کد یا بج رخ داده است. درمورد تماس ها دقت داشته باشید شما می توانید هم از طریق ساعت به تماس پاسخ دهید و هم از طریق گوشی . این امر باعث میشود تا محاسبه حقوق بدون خطا صورت گیرد چرا که ساعات کاری، اضافه کاریها و کسر خدمتها با دقت بالا ثبت شدهاند.

مرخصی استعلاجی به هر میزان که باشد از کارکرد ماهیانه در گواهی کار کسر و جهت دریافت غرامت ایام بیماری به سازمان تأمین اجتماعی ارجاع می گردد. اگر میزان مرخصی ساعتی بیشتر از کل مرخصی استحقاقی در طول ماه شود، در واقع حکم مرخصی بدون حقوق و کسر از کار را خواهد داشت و کارفرما می تواند برای آن ساعت بیمه هم پرداخت نکند. چنانچه کارمند، مرخصی استحقاقی نداشته باشد و از طرفی نیاز به مرخصی داشته باشد مجاز است با موافقت مسئول ذیربط از مرخصی بدون حقوق استفاده نماید و سقف استفاده از در طول سال، یک ماه است. در مشاغل سخت و زیان آور میزان مرخصی استحقاقی افزایش می یابد و به ۵ هفته در سال (تقریبا ۳ روز در ماه) می رسد. من دقیقا یک هفته بعد از اولین جلسه ی لیزر موهای زائد، بلیط کیش داشتم و اصلا از این جریان باخبر نبودم که نباید تا ۱۰ روز در تماس مستقیم با آفتاب باشید! سلام پس احتمالا از هفته اینده دوستان سفید امضا گیر و جای هم امضا کن در استان زنجان کارشان مشکل می شود ! بهترین دستگاه حضور و غیاب در رده ارزان قیمت دستگاه ZKTeco مدل K30 و K50 است . دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت K30 ZKTeco دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

  • 4-5 شیفت کارکرد اقماری
  • ارسال پیام کوتاه به اساتید
  • اپلیکیشن حضور و غیاب هاروست (Harvest)
  • دستگاه تشخیص چهره

در سال 1892نظریههای "هرشل" و" فالدز" در انگلستان توسط "سر فرانسیس گالتون" ریاضیدان و انسانشناس مشهور انگلیسی پذیرفته شد و او برای آنها پایه علمی به وجود آورد. سیستم های تجاری بسیاری در بازار وجود دارند که از پارامترهای بیومتریک برای ثبت ساعت حضور و غیاب استفاده می کنند و سازمان های بسیاری از این سیستم ها استفاده می کنند، هم سازمان های بزرگ و هم کوچک. افراد معمولا در صورت وجود کارهای خیلی ضروری یا کارهای اداری که نیاز به مراجعه صبح دارد از این نوع تعطیلی کاری استفاده می کنند . اما دسته سوم راکه کارشناسان امنیت تشکیل میدهند به این دلیل به دنباله کد ست گاه حضور و غیاب هستند که بتوانند آسیب پذیری هایس یست م را شناسایی کرده ودرنهایت جل و یا ین نقاط ضعف رابگیرند . شرکت ها و سازمان های مختلفی نیاز به انگشت نگاری دارند تا به عنوان راهی مطمعن برای تشخیص هویت استفاده کنند، به همین دلیل اسکنر اثر انگشت را به خوبی می شناسند.

این روزها ، بسیاری از رایانه ها ، تلفن ها ، برنامه های بانک های بزرگت مانند بانک مرکزی ، از تصدیق اثر انگشت برای دستیابی به کنترل دسترسی استفاده می کنند. بهطور معمول به عنوان کنترل دسترسی در سیستمهای امنیتی استفاده میشود و میتواند با سایر بیومتریکها مانند سیستمهای تشخیص اثر انگشت یا سیستمهای تشخیص چشم، مقایسه شود. تمام آیتمهای استفاده شده در نرم افزار قابل کنترل در سطح دسترسی میباشند. همچنين اين نرم افزار محدوديتي در تعريف نفرات نيز ندارد. بنابراین خرید اسکنر اثر انگشت تنها برای سازمان های ثبت هویت افراد کارایی ندارد و می تواند در موارد دیگری مانند دستگاه های حضور و غیاب نیز بکار رود. بنابراین هنگام انتخاب دستگاه حضور و غیاب باید ظرفیت و سرعت پردازش دستگاه حضور و غیاب مورد نظر را با تعدا پرسنل مجموعه خود مقایسه کرده و گزینه مناسب را انتخاب نمایید. آیا مجموعه شما چند شیفتی است؟ A5 Pro به منظور استفاده در مجموعه های کوچک و متوسط با قوانین حضور و غیاب ساده ارائه گردیده است. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رایج ترین سیستم حضور و غیاب در حال حاضر می باشد.


برچسب‌ها :

يکشنبه 24 / 1 / 1399 - 10:41 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 282

تقریباً هر کدام از دستگاه هایی که مجهز به دوربین مادون قرمز باشند، می توانند در محیط های کم نور و تاریک به راحتی کار کنند ولی آن چیزی که پاشنه آشیل این دستگاه ها است، محیط های پرنور است. دستگاه مجهز به دوربین مادون قرمز برای تشخیص و اندازه گیری عمق در چهره است. این دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه با اسکن استخوان بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای چهره کاربر، چهره را تشخیص می دهد و تغییرات ظاهری همانند استفاده از عینک، تاثیری در عملکرد آن نخواهد داشت. یک روش ترکیب کننده, روی نتایج بخش تمرین اعمال می شوند تاعکسهای جدید برحسب کلاسهای ایجاد شده دسته بندی شوند. برای قراردادن هرچه بهتر انگشت روی سنسور اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب، توصیه می شود که انگشت سبابه یا وسط خود را به دستگاه بشناسانید. 1. اثر انگشت ثبت شده را از حافظه دستگاه حذف کنید و دوباره ثبت کنید. 2. همان انگشت را یک بار دیگر برای کاربری خودتان ثبت کنید. تاچ آیدی در واقع همان دکمه هوم آیفون های قدیمی تر بود که قابلت اسکن انگشت و آنلاک نمایشگر را فراهم میکرد.



     
  • 4 دیدگاه برای ساعت هوشمند فیدو گجت (مدل Kitty) _ ردیاب کودک


  •  
  • امکان گزارشگیری از ورود و خروج های ناقص


  •  
  • امکان تعیین نقطهی سفارش کالا


  •  
  • مجهز به پورت ارتباطی یو اس بی


  •  

 

 

دستگاه های سری RF جهان گستر هر کدام حداقل دو الگوریتم تشخیص چهره دارند و با استفاده از آن ها می توان اسکن بسیار دقیق و تشخیص کاملاً منحصر به فردی از چهره را در این دستگاه ها داشت. دستگاه قابلیت تخلیه اطلاعات خود بر روی فلش مموری را دارد. فناوری های بسیاری برای ردیابی حضور و غیاب کارمندان وجود دارد و نرم افزار حضور و غیاب تحت وب یکی از بهترین آنها است. هر دستگاه حضور و غیاب با الگوریتم های پیچیده ای برای شناسایی اثر انگشت ساخته شده است که باعث شناسایی دقیق اثر انگشت می شود حتی اگر انگشت اندکی مخدوش یا ضعیف باشد. 2. قرارگیری در مرکز: همیشه مرکز اثر انگشت خود را روی مرکز سنسور قرار دهید. 1. انگشت خیس: اگر انگشتتان خیلی خیس است، همیشه قبل از انگشت زدن آن را خشک کنید. سنسورهای اثر انگشت مربوط به این برند تکنولوژی چند رسانهای تصویر برداری استفاده میکنند که در شناخت افراد و تشخیص هویت آنها بسیار مهم است. خدمات متنوع پس از فروش و پشتیبانی های 24 ساعته دلایلی هست که خریداران به آنها اشاره میکنند.

در پارسکدرز خریداران درخواست خود را به صورت عمومی یا خصوصی مطرح می کنند تا توسط مجریان انجام شود. با توجه به انتخاب های مختلفی که برای خریداران وجود دارد، در این جا قصد داریم معرفی کوتاهی ارایه دهیم تا اطلاعات کامل و جامعی در این خصوص کسب نمایید. توصیه ما این است که در زمان خرید دستگاه حضورغیاب حتما به نکات مهمی که در این باره وجود دارد، توجه داشته باشید تا بتوانید با خرید بهترین نوع این دستگاه بهترین کیفیت را از آن دریافت نمایید. چرا از افق فرا ویژن دستگاه حضور و غیاب بخریم ؟ امروزه بیشتر مدیران در سازمانهای بزرگ و کوچک، به استفاده از دستگاههای حضور و غیاب روی آوردهاند. گرد و غبار ، باد و باران ، نور خورشید ، نورهای شدید و میدان مغناطیسی قوی بر روی عملکرد دستگاههای حضور و غیاب تأثیر منفی می گذارند. البته این امر بیشتر در روش ثبت دستی یا دستگاههای کارتی ممکن است اتفاق بیافتد.

نرمافزار افزار ویندوزی به صورت تک کاربره یا چند کاربره، بر روی تک تک سیستمهای مورد استفاده نصب می شود و قابلیت استفاده در بستر شبکه محلی یک شرکت را داراست. 3. با یک انگشت دیگر امتحان کنید اگر مشکل خاصی برای انگشت اول پیش آمد. این شرکت بیشترین گارانتی سنسور اثر انگشت و بیشتری گارانتی سخت افزاری را نیز ارائه می کند. 1. بیشترین سطح تماس: انگشت خود را طوری قرار دهید که به طور کامل سطح سنسور اثر انگشت را بپوشاند و بیشترین تماس را با آن داشته باشد. این دستگاه از پردازنده بسیار قوی بهره می برد سرعت عمل بسیار خوب در تشخیص چهره وجود دارد که کمتر از یک ثانیه است و همین موضوع در خصوص اثر انگشت هم صادق است. ترددهای ثبت شده در دستگاه حضور و غیاب، در نهایت به نرمافزار حضور و غیاب انتقال یافته و پس از پردازش و اصلاحات لازم، گزارش گیری انجام می گیرد.

دستگاه حضور و غیاب، دستگاهی است که برای ثبت و کنترل تردد پرسنل استفاده می شود. اشکالات نصب و راه اندازی حضور و غیاب، عیوب مرتبط به مدار دستگاه حضور و غیاب و برنامه ریزی دستگاه حضور و غیاب نیز در این کلاس تدریس میشود. ویژگی فیزیولوژیکی، به شکل بدن مرتبط است. هر کاربر بر روی کامپیوتر خود و از طریق شبکه به سرور متصل شده و بنابر سطح دسترسی تعریف شده، می تواند به قسمتهای مشخص و مرتبط با خود دسترسی داشته باشد. بنجاق : سلام و عرض ادب - اسکنر اثر انگشت به عنوان یک دیوایس شناخته شده برای سامانه ی ثبت الکترونیک اسناد ، همان است که در دفترخانه وجود دارد و آنرا با استفاده از میان افزاری به سامانه معرفی کرده اند - در نتیجه شما می توانید با هر وسیله ای اثر انگشت الکترونیک از اشخاص بگیرید ، لکن نمی توانید این اثر انگشت را به سامانه منتقل کنید - توجه داشته باشید صرفنظر از نیت خیر شما که فرد بیماری مورد نظرتان است ، آیا نمی شود از این طریق کارهای دیگر هم انجام داد ؟

حین استفاده از هر شیئی که با دست نگه میدارید، اثر انگشتتان را روی آن به جا خواهید گذاشت و اسکنر اثر انگشت، که به صورت عمدی انگشتتان را روی آن فشار میدهید نیز استثنا نیست! عقیده ما این است که همانطور با شما رفتار کنیم که می خواهیم با ما رفتار شود. ما میدانیم که نیاز به پشتیبانی وجود دارد. گزارشهای مرور فروش خدمات به شما امکان تشخیص خدمات پر کاربرد و پر سود را میدهد و میتوانید سود و زیان خدمات ارائه شده را برآورد کنید. 3. انگشت رنگی: اگر انگشتتان کثیف یا رنگی شده است به گونه ای که رنگ روی آن تاثیر گذاشته است، ابتدا آن را تمیز کنید. قابلیت استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره و اثر انگشت هم زمان با کارت بدون تماس و کد برای پرسنل روی این دستگاه فراهم شده است. علاوه بر آنچه گفته شد، دستگاه قابلیت تنظیم دارد تا با اثر انگشتی که در حافظه اش وجود ندارد، آژیر بزند.


برچسب‌ها :

يکشنبه 24 / 1 / 1399 - 9:06 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 290

امکان باز کردن قفل های برقی و مگنت و اتصال به همه محل های ورود و خروج نیز از دیگر ویژگی های این دستگاه است. سوال پرتکرار و مهم همه ی داوطلبان کنکور است چرا اگر دقیق بدانید برای هر درس و هر مبحثی با توجه به اهمیت آن در کنکور چقدر باید تست بزنیم ، مسلما بهترین نتیجه را در کنکور خواهید گرفت . با سلام آیا شایعه کنسل شدن یا به تعویق افتادن طرح اجرای اخذ اثرانگشت در دفاتر اسناد رسمی صحت دارد، با توجه به اینکه هیچگونه اطلاع رسانی جدیدی در این مورد صورت نمی گیرد؟ جناب جمشیدی سلام نخست از وقتی که جهت اطلاع رسانی به همکاران میگذاریدسپاسگزارم از برخی کارشناسان فن اوری سازمان نقل شده که زمانی هم که تمام دفاتر مکلف به اخذ اثر انگشت شوند باز هم سامانه تطابقی با اثار انگشتان قبلی انجام نمیدهد و این اثر انگشت صرفا جهت روز مبادا و استعلام مراجع قضایی بایگانی میشودایا چنین خبری صحت دارد؟ ارسال استعلام الکترونیک ، صدور سند تکبرگی ، حذف اوراق بهادار ، اتوماسیون نامه های اداری و حالا حذف دفاتر جاری .

زیرا تاریخ امضای این سند بعد از نصب اسکنر است و حتما اثر انگشت می خواهد ! ساعت هوشمند A1 دارای قابلیت پشنیبانی از سیم کارت و حافظه جانبی می باشد که با نصب سیم کارت درقسمت پشت ساعت میتوانید از تمامی قابلیت های آن به عنوان یک تلفن هوشمند استفاده نمایید. از شعبه می توان پرینت حساب را تهیه و تراکنش های دستگاه کارت خوان را با مبالغ موجود در … برای دستگاه های ثابت حداکثر 14 روز کاری از زمان ثبت درخواست. همزمان ثبت احوال هم برای صدور کارت ملی هوشمند ، اثر انگشت می گیرد . در پاسخ شما ، عرض می کنم در دوره ی پایلوت و ابتدای کار که بانک اطلاعات اثر انگشت کامل نشده است ، تطابق صورت نمی گیرد ! • جهت سریال کردن اطلاعات جهت دریافت و ارسال داده ها به وب سرویس مورد استفاده قرار می گیرد. بنام خدا با عرض سلام خدمت آقاي جمشيدي خسته نباشيد.اينجانب جلال عالم دفتريار اول و اصيل دفترخانه 19 اردبيل و عضو هيئت مديره كانون استان اردبيل سوالي از جنابعالي داشتم.آيا با وجود دستگاههاي اسكنر اثر انگشت ديگر دفاتر اسناد رسمي دغدغه اي از نظر احراز هويت خواهند داشت يا نه و ارباب رجوعي در دو دفترخانه متفاوت سند تنظيم كند اثر انگشت ايشان در هر دفترخانه تطبيق داده مي شود تا در صورت مراجعه جاعلين يا كسان ديگري بجاي ذينفع سيستم به سردفتر هشدار بدهد تا از تنظيم سند جلوگيري شود و اگر جواب منفي باشد پس سيستم زياد در اين مورد جوابگو نخواهد بود و خطا و اشتباه و جعل ادامه مي يابد.نظر جنابعالي در اين مورد چيست؟

جلوگیری از خطای انسانی: با توجه به اینکه احتمال هرگونه خطا توسط انسان برای ثبت ورود و خروج افراد وجود دارد؛ لذا می توان با استفاده از این دستگاه از وقوع چنین اشتباهاتی جلوگیری کرد. باید به این نکته توجه نمایید که میان قابلیت های Face Detection و Face Capture تفاوت هایی وجود دارد. بنجاق : سلام و عرض ادب - اسکنر اثر انگشت به عنوان یک دیوایس شناخته شده برای سامانه ی ثبت الکترونیک اسناد ، همان است که در دفترخانه وجود دارد و آنرا با استفاده از میان افزاری به سامانه معرفی کرده اند - در نتیجه شما می توانید با هر وسیله ای اثر انگشت الکترونیک از اشخاص بگیرید ، لکن نمی توانید این اثر انگشت را به سامانه منتقل کنید - توجه داشته باشید صرفنظر از نیت خیر شما که فرد بیماری مورد نظرتان است ، آیا نمی شود از این طریق کارهای دیگر هم انجام داد ؟ اکنون که انواع مختلف دستگاه حضور و غياب پيشرفته در بازار موجودند, مزاياي استفاده از این سیستمها به آسانی و با کمترين هزينه قابل دسترس مدیران است و مزایای آن را در اختیار میران قرار داده میباشد.

  • مشاهده تصویر پرسنل در هنگام کشیدن کارت
  • هشدارهای فعال
  • 100 زدن ریاضی کنکور تجربی با 4 ماه مطالعه
  • منعطف در مقابل حالت و نحوه قرار گرفتن تصویر
  • مدریت پیوندها

ثبت انواع تردد شامل ماموریت خارج از شهر، ماموریت داخل شهر و مرخصی: این حالات تردد، قابلیت انتخاب داشته و بصورت صوتی و شفاف به پرسنل اعلام می گردد. با سلام محضر استاد گرامی سوالی دارم و اون اینکه : در صورتی که شخصامضاء کننده سند در بیمارستان یا زندان باشد و یا در خانه بستری باشد و ما با مجوز دادستان از دفترخانه خارج میشویم چگونه باید با اسکنر اثر انگشت آن شخص را اخذ کنیم ؟ این دوربین ها می توانند به راحتی پلاک ماشین ها را ثبت کنند. این سیستم ها می توانند به راحتی و به سرعت با سیستم های صنعتی در بانک ها، خرده فروشی ها یا امکانات حمل و نقل عمومی ادغام شود. کاری که متاسفانه توسط اکثر اسکنرهای اثر انگشت در موبایل ها انجام می شود و در صورت تطابق چند درصدی اثر انگشت با نمونه قبلی، قفل گوشی را به راحتی باز می کنند. چگونه میتوان یک اثر انگشت را برای آیفون ثبت کرد؟

به علاوه می توان میزان حساسیت سنسور آن را نیز کنترل کرد. کارمندکنترل نام نرم افزار مدیریت کارمندان ایرانی است که بسته ای کامل برای یک مدیر است تا بتواند به سادگی و به طور دقیق کارمندان شرکت خود را کنترل کند. دستگاه می تواند در محیطی با روشنایی ده هزار لوکس نوری به خوبی عمل کند. لکن 8000 دفترخانه به عنوان پایگاه های مطمئن اثر انگشت ، در فرصت کوتاهی بانک اطلاعات را پر می کنند و به زودی اثر انگشت ماخوذه با آن مطابقت داده می شود و تناقض احتمالی آشکار می گردد . سنسوری که در این مدل دستگاه حضور و غیاب به کار رفته است از نوع سنسور نوری ضد خش می باشد که سرعت شناسایی آن در کمتر از ۰٫۵ ثانیه تردد را ثبت و ذخیره می کند. لذا اعلام قیمت دقیق هر دستگاه حضور و غیاب، از سوی تولید کننده برای مصرف کنندگان عزیز امری ناشدنی است. انجام دهد. این در حالی است که در سیستم های سنتی دسترسی به اطلاعات بسیار دشوار بود. این دستگاه جایگزین سیستم دستی ثبت حضور و غیاب افراد شد که ورود اطلاعات به صورت مکانیزه در این حیطه باعث کاهش خطای انسانی و کنترل صحیح زمان ورود و خروج گردید.


برچسب‌ها :

يکشنبه 24 / 1 / 1399 - 8:44 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 251

ما برخی از نرم افزارهای تشخیص چهره جالب و ساده را انتخاب کرده ایم که به شما در محافظت از رایانه شما در برابر دیگران کمک می کند. قیمت دستگاه حضور و غیاب تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که در این مطلب سعی کرده ایم نقش هر کدام را به شکل واضح بر قیمت دستگاه حضور و غیاب نشان دهیم. زیرا تحقیقات نشان دادهاند شرکتهایی که از دستگاههای حضور و غیاب استفاه نمیکنند حدود ۱.۵ تا ۱۰ درصد، حقوق و کارمزد بیشتری (بر حسب اشتباه) به کارمندان خود پرداخت میکنند. در نسخههای قدیمیتر ویندوز نیز یعنی ویندوز 7 و ویندوز 8 تنظیمات تا حدود زیادی مشابه تنظیمات ویندوز 10 است. حتما برای شما هم پیش آمده است که زمانیکه میخواهید تصویر خاصی را از گالری به فرد دیگری نشان دهید، او گوشی شما را میگیرد و شروع به چرخیدن در گالری میکند! در مقیاس خازن، اثر انگشت مانند تپه و دره است؛ بعضی قسمتها به خازن نزدیکاند و بعضی قسمتها از آن دور، و این باعث میشود خازن قسمتهای برجسته و فرورفته پوست دست را مانند نقطههای روشن و تاریک پیکسلها ببیند. قفل هوشمند شرکت Tapplockیکی دیگر از قفلهای مجهز به سرانگشت است که ظاهر آن شبیه قفلهای قدیمی است و در ۰٫۸ ثانیه باز میشود. بهترین مدل دستگاه حضور و غیاب کدام است؟

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی بعد پنجم MB-202 با دارا بودن 6 کلید عملیاتی قادر است در زمانی کمتر از 0.5 ثانیه شناسایی را انجام دهد. به طور کلی، خریدن دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ارزان برای مدیران، صرفهی اقتصادی زیادی دارد. زیرا مدیران از طریق دستگاه حضور غیاب میتوانند بر تردد پرسنل خود نظارت داشته باشند و زمان ورود و خروج، زمان اضافهکاری و درخواستهای مرخصی آنها را کنترل کنند. انتظار میرود این کیف برای تشخیص هویت صاحب اصلی کیف، علاوه بر اسکن اثر انگشت کاربر، از روشهای تشخیص هویت دیگر مثل اندازهگیری ضربان قلب یا ثبت امضای حرارتی او نیز استفاده کند. هرچه تعداد پرسنل شرکت بیشتر باشد، تعداد ترددهایی که در حافظه در یک ورود یا خروج ثبت می شود،افزایش می یابد و بالطبع حافظه دستگاه زود پر خواهد شد . یکی از رایجترین و پرطرفدارترین دستگاه حضور غیاب اثر انگشت در دنیا، دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی است که تا به امروز محبوبیت بسیاری را در بین مردم به دست آورده است.

شرکت آیتی بیومتریک (ITBiometrics) در سال گذشتهی میلادی کیف پولی برای نگهداری از رمزارزهای دیجیتالی عرضه کرد که مجهز به حسگر اثر انگشت است. با استفاده از دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما میتوانید ویژگیهای بیومتریک هر شخص را به صورت مجزا در سیستم حضور و غیاب ثبت کنید. بند 2: پيمانكار موظف به دريافت رسيد حق بيمه و مالياتهاي پرداختي از حساب مزبور از واحدهاي مربوطه و سازمان تأمين اجتماعي و ارائه آن به دستگاه اجرايي از پايان ماه بعدي خواهد بود. اما جاعلان و هکرها روش بهتری برای تقلب در تشخیص چهره یافتند که آن هم استفاده از ویدیوی ضبط شده از فرد موردنظر بود! دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم MB-202 دستگاهی چند منظوره با قابلیت تشخیص کارت، چهره، اثر انگشت پرسنل و رمز عبور است که به سادگی تردد از ساختمان را کنترل می کند. حال که دانستیم دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی چیست و چگونه کار میکند؛ زمان آن است که از خود بپرسیم چرا بین مدلهای مختلف دستگاههای حضور و غیاب، باید دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی را انتخاب کنیم؟ دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چیست؟



     
  • اپلیکیشن حضور و غیاب کالاماری (Calamari)


  •  
  • و در پایان گزینهFinish را کلیک می کنید


  •  
  • کلید مرخصی


  •  
  • چا ب با هر نوع چاپگر


  •  
  • 5 ولت / 2 آمپر


  •  

 

 

اما در سایر دستگاهها، نظیر دستگاه حضور و غیاب کارتی، میتوانید علاوه بر خودتان حضور چندین شخص دیگر را هم با به همراه داشتن کارت آنان بزنید. انتقال فنآوري و توسعه كارتخوانهاي بدون تماس كه بر اساس فرآيند تكنولوژي RFID به توليد ميرسد ، كاربردهاي متنوعتري را امكانپذير ميسازد كه هم اكنون عرضه محصولات جديدي را در اين زمينه شاهد ميباشيم . انتقال اثرانگشت و سرعت شناسایی چهره در دستگاههای Virdi با توجه به دوربین متحرک بالاتر است. وی افزود: با آموزش دانش آموزان توسط آتش نشانان در سازمان آتش نشانی و مکانهای عمومی آموزشی در مورد خطرات ساخت و استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری توصیه های لازم ارائه شده است. در سر جلسه امتحان رعايت چه نكاتي ما را موفق تر از ديگران خواهد نمود ؟ این نتیجه به سادگی با تقسیم کردن هر مقدار HOG با اندازه 8 در 8 بر L2-norm مربوط به بلوک HOG 16 در 16 که شامل آن است صورت میگیرد.


برچسب‌ها :

سه شنبه 19 / 1 / 1399 - 10:20 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 296

 

4- با يكنواخت بودن ميزان رطوبت گندم تنظيم والسها راحتتر بوده و كمتر احتياج به دستكاري و تنظيم مكرر دارند. 5- با ثابت بودن ميزان رطوبت گندم ميتوان با حداكثر باردهي در والسها بدون ترس از گرفتگي و توقف با حداكثر ظرفيت بصورت ثابت و مداوم توليد كرد. در برخی نقاط استان افراد برای دستیابی به آب باید حدود ۴ کیلومتر راه طی کنند تا بتوانند از آب شرب استفاده کنند. در هنگام قطع جريان برق ، باطري قابل شارژ تا حدود 5 ساعت امکان استفاده از دستگاه را فراهم مي کند. قلب "توماس" در حدود ساعت 1 و سي دقيقه بامداد شنبه از كار افتاد و پزشكان متوجه شدند كه ديگر ضرباني ندارد. با رفع این مشکل به وسیله نرم افزار حضور و غیاب می توان گفت که تقریبا مشکل مدیران در این رابطه کاملا مرتفع می گردد. صفحه نمایش در دستگاه حضور و غیاب به صورت ۲/۸ اینچی رنگی بوده و قابلیت نمایش فارسی و تقویم شمسی و همینطور سخنگوی فارسی می باشد.

 

اگر تعداد پرسنلی كه در يك زمان اقدام به ثبت تردد خود خواهندكرد زياد است، شما به دستگاهی نياز داريد كه سرعت شناسايی آن بالا باشد. حال اسلایدر موجود در کنار گزینههای iPhone Unlock، Apple Pay و iTunes and App Store را بنا به سلیقه شخصی خود تنظیم نمایید. ما در این مقاله سعی میکنیم مقایسه ای را بین دو نوع از معروفترین ساعت حضور و غیاب انجام دهیم؛ از قابلیتها و ویژگیهای آنها بگوییم تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و دستگاه مناسب سازمان خود را پیدا کنید. مقدار دبي گندم توسط دبيسنج الكترونيكي كه در داخل دستگاه ادغام شده تعيين ميگردد. علايم ريگورمورتيس به تدريج در وي شروع به ظاهر شدن كرد و براي ادامه تنفس به وي دستگاه وصل شد. در هسته مرکزی دستگاه حضور و غیاب انگشتی V-Station از بهترین و شناخته شده ترین الگوریتمهای جهانی جهت افزایش سرعت و دقت استفاده شده است. 1 1 1 1 1. ارزان ترین … دستگاه حضور و غیاب هوشمند اثرانگشتی با قیمت مناسب. … سنسور اثرانگشتی در هنگام ثبت اولیه، دو نمونه از انگشت دریافت میکند.



     
  • ثبت و ذخیره سازی اطلاعات مربوط به حضور و غیاب


  •  
  • کنترل دوربین از طریق شاتر تعبیه شده بر روی بدنه ساعت


  •  
  • اضافه کار اجباری از ساعت 16:00 تا 18:00


  •  
  • امکان درخواست دوره های آموزشی


  •  
  • 5 ساعت پیش


  •  
  • ثبت تردد ۱۰۰۰۰۰ نفر در روز


  •  

 

 

3-جلوگيري از افزايش بيش از حد رطوبت در گندم كه باعث افت ظرفيت، گرفتگي در الكها و در نهايت توقف در توليد ميشود. 6- جلوگيري از احتمال پايين بودن رطوبت گندم كه باعث تيره شدن آرد استحصالي شده و همچنين در اثر آن استهلاك غلتكهاي والس بيشتر ميشود. منتهی در کمال تأسف این ویژگی فقط به یافتن شباهت افراد با سلبریتیها محدود شده است. دستگاههای حضور و غیاب بیومتریک پالیزافزار برای شناسایی ویژگی های فیزیولوژیکی منحصر به فرد کارکنان طراحی شده اند. بدون شک، ارتباط و تعامل این نوع سامانه ها با اتوماسیون اداری سایر قسمت های یک مجموعه، توانسته است نقاط ضعف احتمالی آن را به خوبی بپوشاند. دستگاه نمزن تمام اتوماتيك مدل NC6.2 از 3 قسمت مجزا تشكيل شده است كه جدا از هم نصب ميشوند. در این روش عکسها به چند قسمت کوچکتر تقسیم می شوند و PCA روی هرکدام از این قطعات به طور جداگانه اعمال می شود. کارگاه تولیدی قطعات صنعتی کوچک.

دررابطه با چگونگی راه اندازی یک کارگاه کوچک جوراب بافی منوراهنمایی کنید متشکرم ….. اگر فکر می کنید تبلیغات هست می تونید به پیج اینستاگرام دکتر گیتا مجیدزاده مراجعه کنید و نظرات بیماران رو بخونید. با وجود این که اسکن زنده تصویری با کیفیت خوب از اثر انگشت در اختیار ما قرار می دهد اما باز هم مکانیزم هایی به موازات آن برای اخذ اثر انگشت به صورت کنترل شده به کار می رود. 2 سخنگوی … به همراه باطری UPS (با توان 6 تا 8 ساعت در زمان قطع برق). ، میتوانید از سایر خدمات بسته تا پایان مهلت زمان اعتبار آن، استفاده نمایید. در دستگاه حضور و غیاب با اثر انگشت شما نمی توانید یک الگوی اثر انگشت را حدس بزنید اما در سایر سیستم های حضور و غیاب ممکن است رمز عبور را حدس بزنید. برنامه های تردد و رفت و آمد پرسنل در کلیه مجموعه ها و کسب و کارها از تنوع بالایی برخوردار است.


برچسب‌ها :

سه شنبه 19 / 1 / 1399 - 9:04 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 294

نرم افزاری که نه تنها تشخیص هویت را بر اساس چهره، بلکه بر اساس صدا هم انجام میدهد. کار با نرم افزار حضور و غیاب بسیار ساده است. دستگاه حضور و غیاب مدل ZKT T-28771 یکی از جدیدترین دستگاه حضور و غیاب با تعیین هویت چندگانه : چهره، کارتی، اثر انگشت و رمزعبور می باشد.و مناسل برای انواع سازمان ها، اداره ها، مدارس و باشگاه ها و.. انواع دستگاه حضور و غیاب بر اساس امکانات تشخیص هویت در بالا دسته بندی شده است. در کل این شما هستید که به عنوان مدیر یک مجموعه باید تصمیم بگیرد کدام دستگاه حضور و غیاب میتواند برایتان بیشترین استفاده و کاربرد را داشته باشد. وصلههایی که ما در این مقاله استفاده میکنیم، دارای نسبت 1:2 هستند و از این رو ابعاد تصاویر ورودی باید برای نمونه 64 در 128 یا 100 در 200 باشد. شرکت افق فرا ویژن ارایه دهنده انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی میباشد ، یکی از … قیمت این دستگاه نسبت به امکانات آن بسیار اقتصادی و به صرفه است . این سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی مجهز به سنسور اثر انگشت ضد خش می باشد. در این مقاله به خواص گیاه پنج انگشت پرداخته می شود.

اگرچه دمنوش گیاه پنج انگشت در افزایش تولید شیر مادر مؤثر است، اما زنان شیرده باید این گیاه دارویی را در مقادیر کم مصرف کنند. متخصصان طب گیاهی استفاده از گیاه پنج انگشت را برای تنظیم تعادل هورمونی در زنان و کاهش سطح تستوسترون در مردان توصیه میکنند. در سیستم های تشخیص چهره نیز روش های مختلفی برای جعل و تقلب وجود دارد. دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره افق فرا ویژن برای کارگاه های صنعتی، کارخانجات، بیمارستان ها و بسیاری از اصناف مورد استفاده قرار می گیرد. سایت آی تی بازار توصیه می کند دستگاه حضور و غیاب 5th Dimension را با گارانتی اصلی تهیه نمایید. در ادامه راجع به انواع دستگاه های حضور غیاب موجود در بازار توضیح می دهیم. 195 میلیمتر تولید و به بازار ماشین های اداری ارائه می گردد. این ماژولی است که تصویر چهره ی مورد نظر به سیستم ارائه می شود. به عبارت دیگر، در این ماژول ، از کاربر درخواست می شود تا یک تصویر چهره به سیستم تشخیص چهره ارائه کند. در اصل ، روند تشخیص چهره در دو مرحله انجام می شود. برخی از الگوریتمهای استخراج اطلاعات توانایی بررسی و استخراج 68 پارامتر مختلف از چهره افراد میباشند. گفتنی است این دستگاه ها در شرکت های مختلف تولید و به افراد عرضه می شوند.

یعنی توی دستگاه حضور و غیاب کارتی، شما میتونین کارت همکارتون رو بگیرین و به جاش حضورشو ثبت کنین. ارزانترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی حرفه ای Tiny Cloud. بسته به نیاز مشتری، امکانات سخت افزاری مثل تخلیه اطلاعات روی حافظه جانبی وای فای می تواند برای آن وجود داشته باشد و همین موضوع دستگاه حضور و غیاب کارتی V800 را تبدیل به یک گزینه مناسب می نماید. دستگاه کنترل تردد کارتی ، اثر انگشتی،موبایلیNitgen T1 یک دستگاه مناسب جهت حضور و غیاب و کنترل تردد با قابلیت شناسایی اثر انگشت زنده (LFD) می باشد. عملکرد این دستگاه بدین صورت است که: کارتی برای کارمند صادر میشود و اطلاعات شخصی کارمند در آن کارت ذخیره میگردد. در واقع ما با نرم­ افزارهای تخصصی بر آن هستیم که به مدیران کمک کنیم تا به مکان های مهم و مورد توجه خود نظم دهند. با کلیک روی علامت بعلاوه موارد دسترسی هرآیتم در اختیار ما قرار میگیرد که با دو بار کلیک ماوس روی هر آیتم، انتخاب یا عدم انتخاب آیتم انجام میگیرد.

  • ارسال پیام کوتاه به اساتید
  • تردد آسان در زمان حضور و غیاب کارمندان
  • دارای سیستم اکسس کنترل
  • جعبه محصول حاوی اسکنر اثر انگشت و CD میباشد
  • لیست چکهای سررسید شده و در جریان وصول
  • 3- پورتهای خروجی مانند USB ، RS232 ، Wiegand ، TCP/IP و

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. برای دریافت بهترین نتیجه حتما باید قبل از از بین بردن موهای زائد با لیزر مشکلات هورمونی فرد درمان شود. طبق نتایج تحقیقات دانشمندان، الگوی عنبیهی هر فرد ۱۲ ماه پس از تولدش تکمیل و تثبیت میگردد و در طول زمان زندگیاش تغییری نمیکند. از اون به بعد هر کدوم از کارمندهای سازمان بخوان ساعت ورود و خروجشون رو ثبت کنن کافیه بیان دم دستگاه و اثر انگشتشون رو روی حسگر دستگاه قرار بدن! ساعت حضور و غیاب F70 دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منوهای آن به زبان فارسی بوده در ضمن سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. همچنین هزینه خرید و نصب این نوع اپ حضور و غیاب اندرویدی کمتر از اپلیکیشن های متصل به دستگاه است. به عنوان یکی از اصلیترین دستگاههای برند سوپرما باید به دستگاه حضور و غیاب دوبین دار Suprema Bio station 2 اشاره کنیم که تجهیزاتی کامل و منحصر به فرد دارد. به طور مثال، بعضی از دستگاه ها حتی می توانند ده اثر انگشت را برای یک فرد تعریف کنند. در نتیجه حتی اگر انگشت فرد قطع و در دستگاه استفاده شود، بازهم نمی­ توان الگوریتم آن را فریب داد چرا که دستگاه تنها به بافت زنده بدن پاسخ مثبت می­ دهد و نه بافت مرده. از محا سن آن می توان به قیمت پایین دستگاه و سرعت در ثبت حضور و غیاب پرسنل اشاره کرد. آیا موهای نازک و کرکی را می توان لیزر کرد؟


برچسب‌ها :

سه شنبه 19 / 1 / 1399 - 8:35 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 297

 

در خط اول پکیج مورد نیاز را وارد کرده و در خط دوم آدرس عکس دلخواه خود و در خط سوم مسیر فایل XML دانلود شده را وارد میکنیم. بابراین، کاربر می تواند خارج کردن گوشی خود از جیب یا حرکت دستگاه، قابلیت تشخیص چهره را فعال کرده و از آن برای بازکردن قفل دستگاه خود استفاده نماید. انرژی مصرفی این دستگاه از آداپتور برق 9 ولت 1 آمپر تأمین میشود و فاقد باتری است؛ پیشنهاد میشود یک برق اضطراری برای این محصول در نظر بگیرید تا در صورت قطعی برق، با مشکل تردد کارکنان مواجه نشوید. حضور و غیاب در مواقعی که بخوایم نظم و انضباط را در یک مجموعه حاکم کنیم امری ضروری به نظر می رسد. LG نیز به نظر می رسد که در حال کار بروی سنسورهای اسکن عنبیه می باشد تا بتواند امنیت دستگاه های خود را افزایش دهد. اما به نظر می رسد که پس از انجام آزمایش های مربوطه سرانجام آنر تصمیم گرفت تا به وسیله ی یک بروزرسانی استفاده از این قابلیت را برای بازکردن قفل دستگاه گوشی ها هم امکان پذیر کند. اگر وظیفه سیستم کنترل دسترسی این باشد که مجاز بودن افراد برای ورود به جایی را بررسی کند، آنگاه تنها یک ابزار بیومتریک می­تواند به درستی این کار را انجام دهد. اگر رنگ پسزمینه همان رنگ پوست است، پس الگوریتم تقسیمبندی رنگ نمیتواند آن را متفاوت تشخیص دهد. برای متفاوت بودن و دست به کار جدیدی زدن هیچگاه دیر نیست.

 

  • 1- تناسب ظرفیت و سرعت دستگاه حضور و غیاب با تعداد پرسنل
  • 5000 عدد رمز
  • ثبت اطلاعات تماس، بانک و فایل های ضمیمه پرسنل
  • 10-7 مدت ماموريت

 

بعلاوه، این اپ دارای قابلیت GPS است که به وسیله آن میتوانید پیشرفت کار خود و پرسنل و روند انجام پروژههای خاص را دنبال کنید. متعادل کردن رنگ برای کاهش اثرات تغییرات نور انجام میشود. تشخیص رنگ پوست در تصاویر رنگی یک روش بسیار محبوب و مفید برای تشخیص چهره است. با اینکه مشابه یک ساعت معمولی کار میکند، اما به عنوان یک مزیت عمده از ساعت زدن همکاران به جای یکدیگر پیشگیری میکند. 25. در کادر مربوط به ساعت شروع بازه کاری مقدار «13:00» و در کادر مربوط به ساعت پایان مقدار «14:00» را وارد نمایید. در کنار ساعت پایان شیفت قرار دهیم. سیستم حضور و غیاب، دستگاهی است که به صورت خودکار، تردد کارکنان را ثبت میکند و وضعیت مرخصی، حقوق، غیبتها و سایر اطلاعات مهم را در اختیار مدیر یک سازمان قرار میدهد. • جهت سریال کردن اطلاعات جهت دریافت و ارسال داده ها به وب سرویس مورد استفاده قرار می گیرد. 3. الگوریتم تشخیص چهره از حرکت پنچرهای برای تشخیص استفاده میکند.


برچسب‌ها :

سه شنبه 19 / 1 / 1399 - 7:41 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 296

این داده ها از طریق نرم افزار می توانند به صورت یکپارچه به سیستم های حقوق و دستمزد مرتبط شده و به صورت اتوماتیک به آنها منتقل شوند. ناظران همچنین می توانند وظایفی را به کارکنان اختصاص دهند و به آنها پیام ارسال کنند. علیرغم اینکه در سال ۲۰۱۲ یک دادگاه عالی حکم داد که نگهداشتن تصویر افراد بیگناه غیرقانونی است، پلیس دیتابیسی از ۲۰ میلیون نفر را در اختیار دارد که بسیاری از آنها هرگز مرتکب جرمی نشدهاند. این مشکلی است که برای برخی از دستگاه های لنوو هم رخ داده بود. دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی K30 شناسایی افراد با اثر انگشت و کارت بدون تماس صورت میگیرد و این دستگاه می تواند تا 1000 اثر انگشت را ثبت و ذخیره نماید. البته قبل از تولید چنین نرم افزاری از قابلیت تشخیص چهره برای دستگاه های حضور و غیاب مانند دستگاه حضور و غیاب زد کی تی iFace 702 برای شناسایی استفاده می کردند. با توجه به اینکه مدارک بیومتریک برای هر فرد بی همتا و منحصر به فرد است و نمی توان جعل یا تکثیر کرد، شناسایی بیومتریک دقیق ترین سیستم برای شناسایی هر کارمند می باشد. در این مطلب انزل وب به روش هایی که برای جعل اثر انگشت دستگاه توسط هکرها به کار گرفته می شود خواهیم پرداخت.

در این دوره حجم کار کارخانه ها و سازمان ها به قدری زیاد بود که نیاز مبرم به نظارت و تجزیه و تحلیل دقیق کارکرد پرسنل در راستای سود بیشتر و همچنین موفقیت شغلی، نمایان شد. این نرخ در واقع درصد موفقیت یک اثر انگشت تقلبی را در ورود به سیستمی که از این اسکنر استفاده می کند نشان می دهد. یکی از این روش ها که در انواع دستگاه ها و مکان ها از سازمان های بزرگ گرفته تا حتی گوشی همراه و لپ تاپ ها از آن استفاده می شود روش احراز هویت از طریق اثر انگشت است. استفاده از دمنوش این گیاه خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش میدهد. این دستگاه نه تنها با تمرکز بر مدیریت زمان بلکه با روش های ارتباطی مدرن مانند TCP / IP، USB میزبان، USB مشتری، Wi-Fi می تواند یک ارتباط راحت در هر زمان در هر نقطه را درک کند. این دستگاه حضور غیاب دارای طراحی انعطاف پذیر با راههای ارتباطی گستره همچون TCP / IP، RS485، Wiegand و خروجیهای تقویت شده است.

همچنین پورت های خروجی مختلفی در ساخت دستگاه حضور و غیاب استفاده می شود که برخی از آن ها عبارتند از USB ، RS232 ، Wiegand ، TCP/IP. البته این تذکر را باید در اینجا مجددا تکرار کنیم که هیچ داوطلبی حق ندارد کتابی را کامل کنار بگذارد و از کنکور حذف کند ! انتقال فنآوري و توسعه كارتخوانهاي بدون تماس كه بر اساس فرآيند تكنولوژي RFID به توليد ميرسد ، كاربردهاي متنوعتري را امكانپذير ميسازد كه هم اكنون عرضه محصولات جديدي را در اين زمينه شاهد ميباشيم . اسکنرهای اثر انگشت میتواند به عنوان دستگاههای امنیتی بیومتریک اصلی بکاربرده شوند، هرچند روشهایی برای مغلوب ساختن این تکنولوژی، با استفاده از پوششهای مصنوعی نوک انگشتان وجود دارد. به طور معمول راه جلوگیری از این روش هک این است که از اسکنرهای اثر انگشت معتبر و محبوب استفاده شود. برخی از دستگاه های این شرکت که از اثر انگشت استفاده می کردند دارای یک پسورد hard-code بودند. منحصر به فرد بودن اثر انگشت در این فناوری مورد استفاده قرار می گیرد ، جایی که یک کارمند برای باز کردن قفل ورودی باید از اثر انگشت خود استفاده کند. دستگاه حضور و غیاب کارتی و اثرانگشت با امکانات منحصر به فرد و قیمتی مقرون به صرفه نسبت به … نوشته شده در درب بازکن اثرانگشتی Nazer, درب بازکن ها. در شرایط عادی و یا در محیط اداری کوچک و با تعداد پرسنل کم، یکدستگاه حضور و غیاب کارتی و یا کارتی-انگشتی گزینه مناسبی برای مدیریت ترددها است.

  • 3-ارتباط با سنسور اثر انگشت در دستگاه شبکه ای
  • (پارامترهای فیزیولوژیکی)
  • امکان فعال و غیر فعال نمودن اساتید
  • امکان ثبت و پیگیری انواع درخواست مرخصی و ماموریت
  • نرخ عدم پذیرش اشتباه

قیمت 890,000 تومان. دستگاه حضوروغیاب اثرانگشتی و کارتی وینا مدل V26. دستگاه حضور و غیاب مدل EB-141 , اثرانگشت، کارت. در واقع دستگاه حضور و غیاب Ac-220 ، برای ثبت 300000 تردد اعلام آمادگی کرده است و در مقابل ، اطلاعات مربوط به 2000 اثرانگشت و کارت را نیز در خود ثبت خواهد کرد . بنابراین ، سیستم های حضورو غیاب اثر انگشتی به دلیل ردیابی نمودار حضور و غیاب کارکنان ، در دنیای تجارت امروز محبوبیت زیادی کسب کرده اند. در این مقاله، با روش های مدیریت زمان های کاری، تعریف قوانین، انواع شیفت های کاری، نحوه عملکرد ماشین های ساعت زنی و احکام مربوطه در نرم افزار مدیریت کسب و کار تیم یار آشنا می شوید. مدیریت کارآمد، سریع و هوشمندانه حضور و غیاب کارکنان می تواند به طور قابل توجهی کارایی کسب و کار را افزایش دهد و باعث کاهش هزینه های اداری شود و به تبع سود خالصی سازمان ها را بالا ببرد. را انتخاب می کنید و در کنار آن دی وی آر و سایر متعلقات مورد نیاز را هم دریافت خواهید کرد. هیچ لیزری حتی برند آمریکایی آن برای رفع موهای زائد کرکی مناسب نیست.


برچسب‌ها :

سه شنبه 19 / 1 / 1399 - 7:00 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 275

جهت شارژ اولیه حتما مدت ۲ ساعت اجازه دهید شارژ ساعت کامل شود. امکاناتی کامل در اختیار شما . از آنجا که سیم کشی دوربین های HDCVI بر بستر آنالوگ می باشد، می توانید کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب تر در اختیار داشته باشید. اما اصلی ترین مساله در مورد آن ها بالا بودن قیمت دوربین مداربسته است که بخش مهم آن به دلیل هزینه های سیم کشی آن می باشد. خرید دوربین مداربسته داهوا به واسطه ویژگی های منحصر به فرد آن می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب در این فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته باشد. از مهمترین ویژگی های مورد نظر کاربران برای خرید دوربین مداربسته می توان به گارانتی آن اشاره کرد. دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد. برای دانلود رایگان فایل اکسل محاسبه ساعات کارکرد پرسنل و مطالعه توضیحات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید . اگر به دنبال نصب سیستم حضور غیاب برای کسب و کار خود هستید، برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب را در این مطلب به شما معرفی می کنیم. در این مرحله نرم افزار در محیط کاربری سازمان و مشتری نصب و راه اندازی می گردد و به کاربران آموزش لازم جهت کاربری نرم افزار را میدهند تا آنها نیازهای نهایی خود را تهیه نمایند. لازم به ذکر است که «روز کاری» در الگوی کاری دوره ای، برخلاف الگوی هفتگی، محدوده ای بیش از یک روز تقویمی را دربرمی گیرد. انجام این کار و محاسبه ساعت کارکرد پرسنل به دو روش دستی و مکانیزه امکانپذیر است که هر یک دارای مزایا و معایب خاصی می باشد .

 

در شرایطی که دو بازوی متحرک برای مجموعه به کار رود طبیعتا شما به دو موتور و گیربکس نیاز خواهید داشت، این دو بازو در دو طرف ورودی قرار می گیرند. در واقع هر چهره ترکیب خطی این تصاو یر پایه می باشد .ضرایب این ترکیب خطی به عنوان بردار خصیصه مورد استفاده قرار می گیرند. برخی کشورها راحتتر از بقیه، این تکنولوژی را مورد پذیرش و استفاده قرار دادهاند. مدل فرا Af 390w ، کلکسیونی از به روزترین تکنولوژی های شناسایی است که از قضا محبوب ترین ها نیز می باشند. کاربرد داشته است. همچنین سازمانهای امنیتی نیز برای احراز هویت چندعاملی، پیدا کردن تصاویر موردنظر، جلوگیری از سرقت بستهها از آن استفاده میکنند. طبقهبندی آبشاری یا آبشارهای مشهور طبقهبندی ارتقا یافته به همراه ویژگیهای شِبه Haar (یا Haar-like feature) عمل میکنند و یک کاربرد خاص از «یادگیری گروهی» (ensemble leaing) محسوب میشوند که boosting نام دارند. ابتدا نام کاربر و کلمه عبور را که عدد یک می باشد وارد نموده و سپس کلید ورود را می زنیم.

 

  1. زمان محاسبات
  2. 4- روشهای شناسایی : اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت و رمز
  3. مالیات را به سه روش محاسبه کنید
  4. 6دستگاه حضور و غیاب دینگ طرح ۱۵ کاربر مدل AT480-15
  5. 18 ماه گارانتی تعویض
  6. یکپارچه با نرم افزار اتوماسیون تغذیه
  7. حداکثر تعداد کاربرانی که پشتیبانی می کند
  8. عملکرد هر یک از سنسورها و کارتخوان های دستگاهها

هر نتیجه منفی در یک نقطه، منتهی به رد پنجره فرعی میشود که احتمالاً شامل یک چهره است. یکی از چالش های موجود در تشخیص چهره که اخیراً توجه زیادی را در کامپیوتر و تشخیص الگو به خود جلب نموده تشخیص چهره تحت زوایا و ژست های گوناگون چهره نسبت به دوربین است. علت این پدیده آن است که بتوانند عملکرد کارکنان خود را زیر نظر داشته باشند و از ظرفیتهای مالی و انسانی سازمان حداکثر استفاده را برای رسیدن به اهداف سازمان ببرند. در صورتی که روزکاری شامل موظفی با روز تعطیل تعریف شده در تقویم تداخل داشته باشد، سیستم پیام هشدار مبنی بر تبدیل آن موظفی به اضافه کار اجباری نمایش خواهد داد. توجه کنید امکان حذف الگوی کاری که در سیستم استفاده شده باشد وجود ندارد. زیرا برنامهریزیهای این چنینی از طریق نرمافزار حضور و غیاب است که انجام میپذیرد. بالطبع مهمترین بخش یک دستگاه حضور و غیاب، ابزار ثبت تردد می باشد. دستگاه حضور و غیاب کارابان به همراه یک سال گارانتی سخت افزاری و یک سال خدمات پشتیبانی نرم افزاری رایگان ارائه میشود. نرم افزار رایگان ویسمن نیازی به نصب ندارد، قابل حمل است و به سادگی بر روی تمامی سیستم ها (دارای سیستم عامل ویندوز 7 و بالاتر) قابل اجراست.

کاربران در زمان ورود با شماره گیری یک عدد از تلفن خود زمان ورود خود را اعلام و در زمان خروج از محل کار با شماره گیری یک عدد دیگر زمان خروج خود را به سیستم اعلام می نمایند. این فناوری توجه سیلیکون ولی، سازمانهای تبلیغاتی، تولیدکنندگان سختافزار و حتی دولتها را به خود جلب کرده است؛ اما همه از ظهور این فناوری خوشحال نیستند. در تعیین محدوده بازه کاری انتخاب شده به 24 ساعت یک شبانه روز توجه نمایید. این دستگاه دارای سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب با قابلیت تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه می باشد. الگوی کاری روز اول و دوم، از ساعت 19:00 روز اول شروع شده و تا ساعت 7:00 روز بعد (روز کاری دوم) ادامه می یابد. مورد اول مربوط به روزهای کاری می باشد. شرکت دانش بنیان کسرا جز 5-4 شرکت برتر استان و 30 شرکت اول کشور با توجه به حجم مشتری و نیرو است.


برچسب‌ها :

سه شنبه 19 / 1 / 1399 - 6:40 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 293

در حال حاضر جهت کنترل تردد ورود و خروج پرسنل از ساعت حضور و غیاب کارتی ، تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می شود. مدیریت کارکرد و قوانین: نرم افزار کنترل تردد کسرا کارکردهای ماهیانه، روزانه و یا سالیانه هر فرد را متناسب با نوع شیفت، زمان شیفت، ساعت شیفت و… تنظیم نموده و به مدیران تحویل میدهد. قیمت راه بند بر اساس نوع عملکرد و میزان کارکرد تعریف می گردد. در اکثر کسب و کارهای کوچک نیازی به امکانات اضافی همچون کنترل تردد (Access Control) مانند انواع درب, گیت, راه بند نیست. راحت بودن : نیازی به داشتن آگاهی خاص برای استفاده کردن ندارد . یکی از کار های اصلی مدیران امروزی کنترل کردن و نظارت کلی بر نحوه کار کردن کارمندان و میزان بهره برداری از آنهاست. به دلیل وجود انواع مختلفی از این سخت افزارها در بازار و جهت کمک به مدیران برای بهترین انتخاب، دستگاه های حضور و غیاب از برترین برندها را کاملا بیطرفانه معرفی و ارائه کرده ایم.



     
  • استفاده از سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ ساده است


  •  
  • دارای قابلیت تنظیم زنگ هشدار برای ساعت یا تاریخ خاص


  •  
  • گزارش ساز و فرمول نویسی


  •  
  • گزینه های یکپارچه سازی


  •  
  • امکان شخصیسازی


  •  
  • روز اول و دوم- از ساعت 19:00 روز اول تا ساعت 7:00 روز بعد


  •  
  • شماره و متن با زاویه دلخواه


  •  

 

 

 

به همراه بیشتر دستگاههای حضور و غیاب ، یک نرم افزار حضور و غیاب رایگان ارائه می گردد که جوابگوی نیاز بیشتر کسب و کارهای کوچک خواهد بود و نیازی به تقبل هزینه بیشتر برای نرم افزار پیشرفته نمی باشد. در اینجا نیز نیازی نیست که همه ابزارهای انتقال داده را در کنار هم داشته باشید. یکی از معیار های موثر در قیمت دستگاه حضور و غیاب نوع سنسوری می باشد که در آن بکار رفته است که هر چه سنسور سریع تر عمل کند قیمت آن را نیز گران تر می کند. بعد از دستگاه حضورو غیاب ارزان پانچی اولین نوع از دستگاه های حضور و غیاب رایانه ای به بازار عرضه شدند. همچنین دو نوع سازنده تلفن های همراه هوشمند وجود دارد ، سازندگانی که فکر می کنند سنسورهای اثر انگشت جایگاه بهتری در تلفن های هوشمند دارند و سازندگانی که به طور کامل به قابلیت تشخیص چهره اعتقاد دارند. همچنین تعداد تردد نا محدود نیز می تواند تغییر در قیمت راهبند پارکینگ ایجاد نماید.


برچسب‌ها :

سه شنبه 19 / 1 / 1399 - 6:03 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 304

با این حساب باید گفت طبق عقیده بسیاری از کارشناسان امنیت، بهترین روش احراز هویت که با آن می توان به سطح قابل قبولی از امنیت رسید، احراز هویت چندمرحله ای یا به اختصار MFA می باشد. یکی از بهترین راه های پیشگیری از منقضی شدن محصولات، استفاده از سیستم انبارداری با قابلیت خروج کالا براساس تاریخ انقضا می باشد. یکی از روش های شناسایی تشخیص هویت یک فرد بر پایه بیومتریک ( (Biometric، تشخیص چهره می باشد. گفتنی است یکی از پارامترهای تعیین کننده در قیمت دستگاه های حضور و غیاب میزان حافظه ی آنها است. جهت خرید اینترنتی دستگاه حضور و غیاب و اطلاع از قیمت، بر روی هر کالا کلیک نموده و پس از مقایسه قیمت فروش و مشخصات فنی با فروشنده یا نمایندگی مورد نظرتان تماس حاصل فرمایید. اشیا مقادیر مختلفی از انرژی مادون قرمز را با توجه به دما و مشخصات خود تابش می¬کنند. تاکنون برای شما پیش آمده که در تصویری خاص به دنبال فرد خاصی بگردید و بخواهید آن شخص را در میان انبوهی از جمعیت پیدا کنید؟

همانطور که در تصویر می بینید برای افزایش سرعت و کاهش خطای اپراتوری شماره پلاک به شیوه ای خاص انجام می شود که خطا را به حد اقل می رساند. با توجه به مطالعهای آزمایشگاهی، موشهای نری که مقداری گیاه پنج انگشت مصرف کردند، کاهش قابل ملاحظهای را در تعداد دفعات تشنج و طول تشنج تجربه کردند. برای کسانی که تعداد کارکنان زیاد دارند، استفاده از این سیستم ورودی میتواند مناسب باشد. چه بسا خرید دستگاه حضور و غیاب وجود دارد که قابلیت داشتن هر دو روش را داراست. من این تناقضی که بین استفاده از کارت ساعت زنی و اسلام وجود دارد را خوب متوجه نمیشوم. پرده بكارت ساختاری است که در طول باز شدن واژن گسترش می یابد. اگر کیفیت ویدیو خوب باشد، می ­تواند دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را فریب دهد. پایگاه داده: بدون یک پایگاه دادهی مناسب تشخیص چهره نمیتواند به خوبی انجام شود.

  • دقت، اطمینان و پایداری
  • دستگاه های حضور و غیاب سنتی به رایانه نیاز دارند
  • دریافت دادهها توسط سنسور
  • از قیمت مناسبی برخوردار است،

امکانات ثبت در این دستگاه به شکل ثبت به صورت تشخیص چهره اثرانگشت کارت مغناطیسی Standard For RFID Optional For MIFARE بدون تماس مستقیم و عدد رمز میباشد. این دسته از دوربین مدار بسته ها در تشخیص و شناسایی چهره افراد در حال تردد در مجموعه ها و سازمان های بزرگ و مهم بسیار کاربرد دارند. فناوری استفاده شده در این سنسور ها با توجه به تغییر ظرفیت مجموعه ایی از خازن هایی که با سطحی رسانا در تماس هستند می تواند تصویری مجازی از الگوی آثار انگشت را ایجاد نماید. بهدلیل دسترسی سریع و بیواسطه به اطلاعات صحیح و قابل اتکا و یکپارچگی این اطلاعات با مجموعه سیستمهای مالی، اداری و پشتیبانی، مدیران میتوانند تصمیماتی با کیفیت بهتر و در زمان مناسبتر بگیرند. گزارشات انبارگردانی و تعیین میزان کسری و اضافی تعدادی و ریالی بر اساس موجودی تأیید شدۀ مدیران در هر زمان ممکن. گزارش صورت گردش کالا (تعدادی و ریالی) برای تمام انبارها و یا به تفکیک انبار و گروه، دسته کالاها . هر روز حجم بالایی از محصولات موجود در انبارها به علت منقضی شدن تاریخ شان از رده خارج می شوند. این دوربین های مدار بسته این امکان را به شما می دهند که به راحتی بتوانید چهره افراد را شناسایی کنید.

 

در تصویر زیر و ویدیویی که در ادامه قرار داده شده است امکانات و خصوصیات موجود در پروژه متن باز اکسس ، مدیریت پارکینگ توضیح داده شده است. دستگاه حضور و غیاب و دستگاه اکسس کنترل برای سیستم کنترل دسترسی و سیستم مدیریت زمان ورود و خروج و تردد. بلافاصله بعد از وارد کردن و ذخره کردن فرم ثبت خودرو جدید اطلاعات موجود در فرم اصلی اکسس به روز می شوند. بازسازی نرخ میانگین و فایفو(FIFO) توسط برنامه انبارداری جهت تصحیح نرخ های انبار بعد از اصلاحات. حرکت و پیشبرد هر سازمان تولیدی در گرو برنامه ریزی دقیق در زمان و میزان تولید اقلامش می باشد. همچنین وضعیت، نوع و تعداد تصاویری که از یک شخص در دسترس است می تواند عوامل مهم دیگری در گروه بندی باشند. نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه برای محیط های کوچک و متوسط که تعداد پرسنل آنها کمتر از 50 نفر است بسیار ایده آل می باشد.


برچسب‌ها :

يکشنبه 17 / 1 / 1399 - 6:01 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 308

دیاکالا مفتخر به عرضه انواع پهپاد های هلی شات, کوادکوپتر , هگزاکوپتر و اوکتا کوپتر ها در فروشگاه آنلاین در زاهدان و سراسر ایران است . بطور میانگین قیمت تجهیزات در زاهدان 15% بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است. می توان آن را به راحتی در سیستم حقوق و دستمزد و صورتحساب ادغام کرد. در ادامه دو برنامه دیگر را برای کاربران مشتاق به مبحث قفل صورت اندروید ۵ ، ۶ ، ۷ و دیگر نسخه های آن معرفی خواهیم کرد. به این صورت که عامل هوش مصنوعی باید قابهای مختلف موجود در تصویر را در دو گروه چهره و غیرچهره در نظر گرفت. شرکت ها و ادارات نیاز دارند تا نظم محیط کار را حفظ کنند و به همین دلیل از ابزار مختلفی برای این کار استفاده می کنند. علاوه بر کاربردهای فوق ، شناسایی و پردازش چهره کاربردهای دیگری هم دارند که ارتباطی با تشخیص هویت ندارند. زاهدان مرکز این استان است که از طریق راهآهن با میرجاوه پاکستان ارتباط دارد و از سوی کرمان هم به راهآهن سراسری ایران متصل است. این ساعت دارای پلیر موزیک و صداست که هم از طریق بلوتوث می تواند موزیک های روی گوش ی را اجرا نماید و هم در صورت نصب مموری می توانید بر روی خود ساعت آهنگ ذخیره کرده و پخش نمایید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد در ضمن می توانید فایل PDF آموزشی همین بخش را همراه با عکس از طریق لینک راهنمای دستگاه حضور و غیاب دانلود کنید. برنامه AutoInput یکی از برنامه های قفل چهره است که می توانید از گوگل پلی استور دانلود کنید. دانلود نرم افزار حضور و غیاب رایگان نرم افکار نرم افزار حضور و غياب رایگان نرم افکار موجب مي شود که نظارت و مديريت پرسنل به نحو احسنت اجرا شده و از کم کاري هاي احتمالي کاسته شود . زاهدان از سمت شمال به شهرستان زابل و، از سمت جنوب به شهرستان خاش، از سمت شرق به کشورهای افغانستان و پاکستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهی میشود. در تهران قیمت سیستم دوربين مداربسته نسبت به زاهدان کمتر است؟ استفاده از درب های اتوماتیک علاوه بر افزایش امنیت تجربه لذت بخشی را به کاربران جهت تردد خواهد داد. علف زن ( علف تراش ) پشتی شاخص علف زن های پشتی با موتور ۲ زمانه و ۴ زمانه, کاربرد این علف زن ها جهت مصارف حرفه ای و نیمه حرفه ای می باشد.

برای تخلیه اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب دو راه شبکه و حافظه جانبی USB وجود دارد که هر یک با توجه به سیستم مجموعه ی شما معایب و فوایدی دارد که به توضیح آن ها می پردازیم. بستههای هدیه و بستههای آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بستهها هستند. درب های برقی نسبت به حجم تردد, سرعت گشوده شدن و کیفیت ساخت دارای انواع گوناگونی هستند. تبریز از دیرباز به واسطهٔ مرکزیت نسبیاش در منطقهٔ زاگرس جنوبی و واقعشدن در یک منطقهٔ به نسبت حاصلخیز، محلی طبیعی برای مبادلات محلی کالا بین کشاورزان، یکجانشینان و عشایر بودهاست. با توجه به مکانیزه شدن سیستم حضور غیاب آموزشگاه و همچنین بروز هر گونه سو تفاهم ما بین هنرجویان محترم و آموزشگاه قوانین جامع حضور غیاب به شرح زیر به اطلاع می رسد. در صورتی که قصد تخلیه اطلاعات از طریق شبکه را دارید دقت کنید که حتما ارتباط بین دستگاه و کامپیوتر برقرار باشد و به اصطلاح روی کامپیوتر خود ping دستگاه را داشته باشید.



     
  • سریال سیستم (از صفحه ثبت نام برنامه)


  •  
  • قابلیت برش تصویر هدف گذاری شده


  •  
  • 6 ماه پیش


  •  
  • سبز: موفقیت در فرآیند آنلاک


  •  
  • امکان تعریف الگوهای کاری برای هر گروه یا هر پرسنل


  •  
  • شما به دنبال چه نوع دستگاه حضور و غيابی هستيد ؟


  •  
  • گرفتن آمار حضور پرسنل


  •  
  • 0 جواب میانگین بازدید روزانه 0.27622 بازدید


  •  

 

 

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب دینگ برای مدیرانی که تمایل به داشتن سیستم حضور و غیاب با موبایل برای کارمندان خود هستند، می تواند مفید باشد زیرا این نرم افزار برای تمامی کاربران طراحی شده است. توجه به كنترل اطلاعات ورود و خروج کالاها و داشتن اطلاعات بروز و صحیح از موقعیت مکانی و تعداد کالا ها در انبار یکی از مهمترین دغدغه های یک شرکت می باشد. در صورتی که این مراحل را به درستی طی کرده باشید بعد از چند لحظه با پیغام “فراخوانی موفق داده ها” روبرو می شود که این یعنی اطلاعات تردد پرسنل وارد حافظه جانبی شده است. با خرید از دیاکالا در هر کجای ایران تجهیزات مورد نیاز خود را بدون پرداخت هزینه حمل یصورت رایگان دریافت کنید. زاهِدانْ یکی از کلانشهرهای ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان و در محدوده شمالی بلوچستان قرار دارد. برای اجرای اصولی و استاندارد یک سیستم نظارت تصویری قبل از هر عملی, باید طراحی دقیق از محل قرار گیری دوربین های مداربسته انجام شود. مجموعه اعلام حریق در یک ساختمان مسکونی یا یک ملک تجاری و انبار, بهترین و دقیقترین راه برای مطلع کردن اتش نشانی و مالکین محل در هنگام بروز خطر آتش سوزی است.

زاهدان به جهت مرزی بودن، از موقعیت تجاری و نظامی ویژهای برخوردار است؛ به گونهای که از یکسو راهآهن پاکستان که از مرز میرجاوه وارد ایران میشود و از سوی دیگر راهآهن سراسری ایران به این شهر منتهی میشود. چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را در زاهدان سفارش دهم؟ آنها می بایست قادر باشند تا چهره ها را در کسری از ثانیه تشخیص دهند ساعت ها. شما نیازی به تنظیم دوربین ندارید، برای ایجاد یک مدل چهره، فقط به دوربین چند ثانیه نگاه کنید، و برای مدل صدای، متن پیشنهاد شده را با صدای بلند بخوانید. این سنسورها نور را به اثر انگشت می تاباند و نور برگشت شده را پویش (Escan) می کنند. اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم، باید اصطلاح هیجان را بهکار ببریم. اگر می خواهید وسیله ای برای ارضای این موضع بخرید، باید یک ویبراتور (لرزاننده) بخرید، البته نه هر ویبراتوری. در منوی جدید روی گزینه ی فراخوانی کلید M/OK را بزنید.سپس روی گزینه داده ای تردد کلید M/OK را بزنید و بازه ی زمانی “همه” را انتخاب کنید. هنوز به درستی نمیدانیم چه مدت زمانی ویروس کرونا میتواند بر چنین سطوحی زنده بماند.

ویژگی مذکور علاوه بر تهیه فایل پشتیبان مطمئن و غیرقابل ویرایش، قابلیتهای بسیاری را به سیستم کنترل تردد سازمانها میدهد. چگونگی عملکرد برنامههای تحت وب به این صورت است که سرورهای اینترنتی برنامه مورد نظر، در خواست کاربران را دریافت و مدیریت می­کنند. امکان تعریف سوابق تحصیلی و سوابق کاري و انتساب آنها به هر پرسنل . نرم افزار حضور و غیاب ابزاری بسیار دقیق جهت مدیریت و کنترل بر رفت و آمد پرسنل است که استفاده از آن سبب صرفه جویی در هزینه ها شده و از اتلاف زمان جلوگیری می کند. این نرم افزار جهت تبدیل مبنای اعداد استفاده می شود و می تواند هر عددی را از یک مبنا به مبنای دیگر تبدیل کند. در صفحه اصلی به کمک کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی مدیریت USB را انتخاب کرده و کلید M/OK را بزنید. در منوی اطلاعات با کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی فراخوانی رکورد را انتخاب کرده و کلید M/OK را فشار دهید.


برچسب‌ها :

يکشنبه 17 / 1 / 1399 - 3:03 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 272

 

سنسور تشخیص چهره با تغییرات سطحی روی چهره ( تغییر آرایش و مو و…) بازهم همان عملکرد بی نظیر خود را به نمایش میگذارد و بیدی نیست که با این بادها بلرزد. توجه نمایید پس از هر مرحله تعیین بازه کاری، نمای گرافیکی نمایش داده می شود. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تایگر با تعیین هویت چندگانه : چهره ، اثر انگشت ، کارت بدون تماسRFID و … T-38304 شناسایی کف دست، اثر انگشتی و کارتی. دستگاه حضور و غیاب ارزان با ارسال رایگان به سراسر کشور با نرم افزار رایگان نصب رایگان دستگاه حضور و غیاب تایگر zkteco با کیفیت عالی. IP , پورت USB , باطری داخلی , پخش پیام صوتی ,امکان اتصال به وای فای و رله در باز کن می باشد. برای اتصال رله خارجی به دستگاه حضور و غیاب دو پین در پشت دستگاه بر روی کانکتور سریال تعبیه شده است. در صورتی که کاربر مایل به استفاده از رله خارجی باشد، برای اتصال آن ها بایستی ماژول رله مخصوص آن را از شرکت علم و صنعت تهیه نماید. به این ترتیب، دستگاه به اشتباه می افتد و برای هر دو فرد تردد ثبت می کند.


برچسب‌ها :

يکشنبه 17 / 1 / 1399 - 2:30 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 318

 

يك دستگاه مبتنی بر اثر انگشت پرسنل را با تطبيق الگوی اثر انگشت وی با اثر انگشتهای ثبت شده در پايگاه داده شناسايی خواهد كرد. برخی از آنان از تکنولوژی اثر انگشت و یا کف دست استفاده می کنند و برخی دیگر از فناوری شناسایی چهره و برخی دیگر نیز بصورت کارتی این عمل را انجام می دهند. قیمت 890,000 تومان. دستگاه حضوروغیاب اثرانگشتی و کارتی وینا مدل V26. دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی و کارتی وینا مدل V20. … دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. دستگاه حضور و غیاب کارتی ، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. بارزترین ویژگی نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن این است که محیطی بسیار ساده و روان دارد و کار با آن بسیار راحت و آسان است. این راه در واقع به معنی به دست آوردن اثر انگشت به روش هایی که پیش از این گفته شد و سپس ایجاد دوباره آن برای عبور از اسکنر است.

 

 

شما می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید ولی اثر انگشت چیزی است که تا آخر عمر برای شما به یک شکل خواهد بود. این دستگاه قادر به تشخیص هویت به وسیله رمز عبور هم می باشد که با استفاده از یک روش ترکیبی می توانید تشخیص هویت مطمئن تری را داشته باشید. درست مثل قفل های فیزیکی که دارای شاه کلید هایی هستند که می توانند هر قفلی را باز کنند، اسکنرهای اثر انگشت هم دارای چیزی به نام Masterprints هستند. بنابراین جلوگیری از هک شدن به این روش، بیش از همه به خود دستگاهی بستگی دارد که اثر انگشت را در آن ذخیره می کنید. بهترین راه برای جلوگیری از هک شدن به این روش آن است که از اسکنرهایی استفاده کنید که فقط به خواندن کلی اثر انگشت اکتفا نکنند. سرعت تشخیص در این حالت از نوع فقط اثرانگشتی بالاتر است. اسکنرها فقط به تصویری ساده از اثر انگشت شما و خط های روی آن نیاز دارند تا اجازه دسترسی به اطلاعات را صادر کنند. چگونه دستگاه حضور و غیاب را آنلاین سفارش دهم؟

 

  • کارکرد راحت و ساده
  • 2015/03/07 #1
  • چه چیزی دارید
  • 6 ماه پیش
  • 2- موجودی کارت
  • 3دستگاه حضور غیاب فراافزار مدلFara Af 490w
  • امکان نمایش مشخصات و عکس پرسنل بر روی مانیتور دستگاه

دستگاه حضور و غیاب پردازش تصویر. در صورت نیاز به خرید دستگاه حضور و غیاب برای شرکت خود ، ابتدا نیازها و شرایط کارگاه و شرکت خود را در نظر گرفته و با دستگاههای موجود در بازار تطابق دهید. شرکت ادعا میکند که هیچ نفوذی به حریم خصوصی افراد صورت نمیدهد. ۷. با استفاده از آن کارمندان می توانند ساعات عدم حضور در کار، یا ساعات ناهار یا ساعتی که در جلسه هستند را اعلام کنند، تا کسانی که اجازه دارند از آن با خبر شوند. حتی اگر اکنون دانش آموز پیش دانشگاهی هستید نیز نباید فکر کنید که امسال کنکور را می بازید چون زمان آزاد و کافی مثل فارغ التحصیلان برای مطالعه و تست زنی و تحلیل آزمون ها ندارید ! شاید تنها راه مقابله با آن این است که مواظب دستان خود و به جا ماندن اثر انگشتتان در جایی باشید! کامپیوتر میزبان بعد از پردازش می تواند این اطلاعات را در پایگاه داده ذخیره کند یا فوراً آن را با تصاویر قبلی مقایسه کند.

نرم افزارهای تحت win وتحت web ، امکان کنترل حضور وغیاب را از هر نقطه و زمانی فراهم می سازد. دستگاه حضور وغیاب مدل NP-2815. فروش و عرضه کلیه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی، دستگاه حضورو غیاب … دستگاه حضوروغیاب اثرانگشتی-پردازش چهره NP395-باWIFIوباطری بکاپ …. دستگاه حضور و غیاب کارت و اثر انگشت ZKT UA300 ثبت تردد پرسنل و تعریف اثر انگشت و کارت بدون تماس,دستگاه حضور و غیاب … برای قیمت تماس بگیرید. صفحه نخست; قیمت دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی مدل TA300. قیمت دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی مدل TA300. اما با دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی چنین امکانی وجود ندارد. آیا چنین اقداماتی همراهی با قانون بهحساب میآید یا مغایر با حفظ حریم شخصی است؟ ۱. داده ها از طریق ترمینال و بلافاصله به نرم افزار مرتبط با آن منتقل می شود. با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود-.


برچسب‌ها :

شنبه 2 / 1 / 1399 - 5:59 قبل از ظهر
قدرت گرفته از نیلوبلاگ